temperering af chokolade m. microbølgeovn
Fra : Søde Cille

Dato : 13-09-01 09:21

Jeg mener at have læst at man kan temperere chokolade ved at bruge
microbølgeovn, men hvordan??

--
Posted from dhcp-31.db.dk [130.226.186.231]

Fra : Gitte S.

Dato : 14-09-01 12:12

"Søde Cille" <ck@db.dk> wrote in message
> Jeg mener at have læst at man kan temperere chokolade ved at bruge
> microbølgeovn, men hvordan??

En søgning på www.google.com giver bl.a. følgende links:

http://www.hoejrup-foods.dk/raad.htm

http://www.godiva.com/recipes/tips.asp

http://www.sweetc.com/Recipes/temperin.htm

http://www.allrecipes.com/cb/kh/dessert/chocolate/default.asp

og der er mange flere, hvis du bruger søgestrengen
<http://www.google.com/search?hl=da&q=chocolate+temper+microwave&lr=>

Det skal lige siges, at jeg aldrig har forsøgt mig med at temperere
chokolade selv - men man burde jo nok gøre det, for at få et pænt
resultate, nu hvor det snart (!!) er tid til julekonfekt !!
- Gitte