Opdatering af OS X
Fra : *nico*

Dato : 13-09-01 09:09

Hej gruppe-

Jeg har nu hentet opdateringen 10.0.4 fra apple til os x.
Jeg har hentet pakken combined update da den skulle kunne opdatere en x
10.0.

men hvergang jeg forsøger at opdatere får jeg beskeden
"Softwaren kan ikke installeres på denne computer"

Det er en tibook/500

Er der nogen der har en ide om hvor jeg kan få den rette opdatering?

Det er os X DK

mvh
Nicolai Pedersen

Fra : Jacob Hornemann

Dato : 14-09-01 08:21

Så vidt jeg ved er MacOS X 10.0.4 ikke kommet i en dansk version -derfor
fejlmeddelelsen.

-Jacob

Fra : *nico*

Dato : 14-09-01 09:15

"Jacob Hornemann" <jhm@berlingske.dk> wrote in message
Så vidt jeg ved er MacOS X 10.0.4 ikke kommet i en dansk version -derfor
fejlmeddelelsen.

-Jacob

Ved du om der så er kommet andre opdateringer så man kan benytte DVD og
Cdr-W ??

mvh

Nicolai

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-09-01 09:19

*nico* <npe@at.mac.com> wrote:

> Ved du om der så er kommet andre opdateringer så man kan benytte DVD og
> Cdr-W ??

hos adaptec liggerd der en preview version af toast så du kan brænde
CD'ere - mht DVD må du vente på 10.1

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : *nico*

Dato : 14-09-01 12:42

"Morten Reippuert Knudsen" <reippuert@mac.com> wrote in message

> hos adaptec liggerd der en preview version af toast så du kan brænde
> CD'ere - mht DVD må du vente på 10.1

Jeg siger mange tak..

God weekend

Nicolai