Nokia datakabel..
Fra : Denzazpar

Dato : 12-09-01 17:36

Hvordan bruges det, og skal man have noget software?

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-09-01 21:11

Denzazpar skrev:

> Hvordan bruges det, og skal man have noget software?

Bruges til hvad?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Soeren Joergensen

Dato : 12-09-01 21:28

Du kan bruge et datakabel til at aflæse sikkerhedskoden på din nokia, du kan
lave nye logoer, nye melodier, samt du kan gå ind og aktivere net monitor.
Du kan endvidere redigere i din telefonbog.
--
Mvh...Søren

www.kabelsalg.dk
Danmarks billigste flasher sæt, datakabler, vibratorer samt andet tilbehør
til mobiltelefoner.

Fra : Denzazpar

Dato : 13-09-01 12:38

ja, men skal jeg ikke bruge noget software???

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-09-01 12:38

Denzazpar skrev:

>ja, men skal jeg ikke bruge noget software?

Selvfølgelig, der er bl.a. LogoManager: www.logomanager.co.uk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!

Fra : Denzazpar

Dato : 15-09-01 13:56

> Selvfølgelig, der er bl.a. LogoManager: www.logomanager.co.uk

Fedt det har jeg også. Men er der ikke andre...?

/Denz

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-09-01 13:54

Denzazpar skrev:

>Fedt det har jeg også. Men er der ikke andre...?

Hvad vil du? Logomanager er klart bedst til logoer og ringetoner efter
min mening - har prøvet et enkelt andet - husker ikke navnet.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Denzazpar

Dato : 15-09-01 14:04

Okay.. det var bare fordi jeg var nysgerrig om der var andet sjovt man kunne
lave med sin telefon...

/Denz.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-09-01 14:00

Denzazpar skrev:

>Okay.. det var bare fordi jeg var nysgerrig om der var andet sjovt man kunne
>lave med sin telefon...

Hvad er det for en? Nokia 3210 version 5.31 og nyere kan få ekstra
spil.

Kan jeg ikke få dig til at skrive under det du svarer på, ligesom jeg
gør her - det gør det noget nemmere at følge debatten.

Se evt. http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

God weekend!
Lasse Hedegaard

Fra : Denzazpar

Dato : 15-09-01 14:08

> Hvad er det for en? Nokia 3210 version 5.31 og nyere kan få ekstra
> spil.

Det er en nokia 8850.

/Denz

Quotede jeg rigtigt nok?

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 15-09-01 14:07

Denzazpar skrev:

>Det er en nokia 8850.

Der kan man vist ikke lave 'ting og sager'.

>Quotede jeg rigtigt nok?

Yes! :)

venligst,
Lasse Hedegaard