Billeder af mit smertensbarn i binaer
Fra : Hedda

Dato : 12-09-01 13:07

Tænkte, at I måske kunne tænke jer at se, hvor "stor" hun er blevet.
Ligger under "Chanel-missen (dk.fritid.dyr.kar) Og nej, det er ikke en
stavefejl, jeg lige har lavet nu - det er det tilgæld i binaer *g*

De sidste billeder jeg postede var at en kun 6 uger gammel missetat,
så selvom hun stadig bare en lille kat, så er der altså sket noget i
de forgagne måneder.....

Hedda

Fra : Trine

Dato : 12-09-01 14:04

årh hvor ER hun en smuk missetat.....

/Trine

Fra : Hedda

Dato : 12-09-01 17:47

On Wed, 12 Sep 2001 15:04:08 +0200, "Trine" <ta@dli.dk> wrote:

>årh hvor ER hun en smuk missetat.....

Ih, tuzind tak.

Jeg kan huske en nybagt far, som forleden med et stort grin sagde til
mig: "At tænke sig, det skulle tilkomme lige nøjagtig mig at få
verdens smukkeste barn"

*LOL* Ja, sådan har det fleste forældrer det vel - også selvom man
inderst inde godt ved, det ikke er sandhed. Det er altid dejligt at
høre rosende ord.

Hedda

Fra : Søren Kongstad

Dato : 13-09-01 15:26

Hun ligner vores Sally på en prik :)

Vi fik Sally neutraliseret hos kattens værn Frederiksberg.

Halvdelen af hendes lille mave var barberet skaldet, og hun havde et langt
ar. Hun fik ikke krave på, og der var ikke nogen problemer. Det der tog
længst tid var at få hår tilbage:)

Vi lagde dog mærke til at hun gik og trak maven ind? hun havde buler indad i
siden

Søren

Fra : Fie

Dato : 13-09-01 16:11

(snip)
> Vi lagde dog mærke til at hun gik og trak maven ind? hun havde buler indad
> siden

Det har været fordi hun ikke har kunne regulere sin kropstemperatur (pga.
narkosen) og har frosset og suget maven ind.

Fie