Re.: Problemer med OS 9.2.1
Fra : Jan Hovard

Dato : 12-09-01 11:21

Hej,
Jeg har problemer efter at jeg har installeret OS 9.2.1US. Jeg kan ikke
længere locked ind på nogle databaser, med mit normale id/pass.
Er der nogle af jer der har en løsning?

---JanH

Fra : Jesper

Dato : 12-09-01 15:04

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har problemer efter at jeg har installeret OS 9.2.1US. Jeg kan ikke
> længere locked ind på nogle databaser, med mit normale id/pass.

har du MacOS 9.1 IE eller US? Hvis du har IE må du ikke opdatere med US
og så må du lave en clean reinstall.

Ellers prøv at vælge MacOS 9.2.1 All som Selected Set i Extentions
Maneger. Hvis det løser dit problem har du 3. parts udvidelser
installeret som ikke er OS 9.2.1 kompatible og som derfor enten skal
slås fra eller opdateres (hvis en opdatering findes!)
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-09-01 15:21

Jan Hovard <jan@hovard.dk> wrote:

> Jeg har problemer efter at jeg har installeret OS 9.2.1US. Jeg kan ikke
> længere locked ind på nogle databaser, med mit normale id/pass.
> Er der nogle af jer der har en løsning?

du fik måske et svar hvis du skrev hvilken database du forsøger at logge
på, hvilken protokol der bruges, samt hvilken klient du forsøger dig
med. Jeg ved at der befinder sig mange kloge hoveder her i gruppen, men
tankelæsere har vi ingen af (såvidt jeg ved)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook