MacSoup: fast afsender
Fra : Steen Villumsen

Dato : 12-09-01 09:09

Hej!

Jeg skifter en del rundt på mine Internet-indstilling på min computer,
hvilket resulterer i at min e-mail adresse skifter i kontrolpanelet
"Internet".
Når jeg bruger MacSoup vil jeg gerne have at der bare står en fast
afsender, den skal altså ikke skifte når jeg skifter
Internet-indstillinger. Jeg taler ikke om en Signature, men om den
information de står i headeren på mit indlæg.

Nogen der ved om dette lader sig gøre, og hvis ja, hvordan så?

På forhånd tak for hjælpen,
venlig hilsen,

Steen

Fra : Jesper

Dato : 12-09-01 14:57

Steen Villumsen <steen@villumsen.com> wrote:

> [...]
> information de står i headeren på mit indlæg.
>
> Nogen der ved om dette lader sig gøre, og hvis ja, hvordan så?

Kopiér "Internet Preferneces" til MacSOUP mappen, åbn kopien med
Internet Config, tilpas og gem.
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.

Fra : Steen Villumsen

Dato : 12-09-01 20:22

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Kopiér "Internet Preferneces" til MacSOUP mappen, åbn kopien med
> Internet Config, tilpas og gem.

Tak for tippet!
Dette indlæg skulle gerne vise om det virker...

Venligst,
Steen