Ændring af password ved opkaldsforbindelse~
Fra : Peter Kristensen

Dato : 11-09-01 23:22

Jeg har det problem at windows 2k ændrer mit password til at koble mig op
hos intenetnetudbyderen, når jeg går ind og definerer det i
Internetindstillinger. Jeg skriver det password som jeg har aftalt med
udbyderen (i dette tilfælde en 7cifret kode), når jeg så ringer op via modem
bliver jeg smidt af fordi mit password er forkert. Går jeg tilbage i
Internetindstillinger kan jeg se at koden er ændret til ca. 17 cifre. Men
selvfølgelig ikke til hvilke cifre, da der bare står ********* ..osv.
Hvorfor ændrer windows mit password hele tiden? Og hvad gør jeg for at
afhjælpe problemet?

Fra : Morten Birkelund

Dato : 11-09-01 23:34

"Peter Kristensen" <peterbk@worldonline.dk> wrote in message news:F7wn7.1374

> Hvorfor ændrer windows mit password hele tiden? Og hvad gør jeg for at
> afhjælpe problemet?

Windows ændre ikke dit password, men skjuler antallet af tegn.

--
Morten Birkelund - Skriver her på egne vegne.

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 12-09-01 07:12

Jeg er ude for det samme hos min svigermor. Der ændrer den også koden til 16
tegn, hvilket er en del mere en de 7 der kræves. Når den bruger de 16 tegn,
accepterer den ikke koden. Så den skjuler det ikke, den smadrer bare ens
gode humør

Tony Reinkvist

Fra : Godzilla

Dato : 12-09-01 22:15

Vedhæftede program kan vise, hvad der står i password-feltet, selv om
det står med stjerner.

Mvh Ulrich

Ps. Filen er scannet for virus.

On Wed, 12 Sep 2001 00:22:12 +0200, "Peter Kristensen"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-01 22:49

Wed, 12 Sep 2001 21:14:44 GMT, skrev ufc@sol.dk (Godzilla):

>Vedhæftede program kan vise, hvad der står i password-feltet, selv om
>det står med stjerner.

Binære filer er ikke tilladt uden for de binære grupper og bliver
derfor filtreret fra hos de fleste udbydere.

Så det er ikke sikkert, at den du havde tænkt, skulle have filen ser
filen.

Brug venligst news:dk.binaer til at poste binære filer.

Kig gerne på http://www.usenet.dk og læs lidt om brugen af de danske
nyhedsgrupper.

med venlig hilsen
Knud