Erfaringer med Leadtek Geforce2 Pro TV-out~
Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 11-09-01 21:47

Jeg har i dag et Asus 6800 DDR, pure
og regner med at skulle købe et nyt grafikkort
med tv-out hurtigst muligt..

Jeg har kigget på et par stykker som jeg synes
ligger i et prisleje hvor pengepungen kan være med:

Leadtek Geforce 2 Pro TV-out, 64 DDR
hos vdg.dk til 1.649,-

eller

Palit Geforce 2 Pro TV-out, 64 DDR
hos Mariendal PC-service til 1.349,-

Er der nogen i det ganske danske land, der har
erfaringer med ovenstående kort, eller har ideer
til et andet kort jeg burde købe ?

Jeg har prøvet at finde reviews på nettet, men jeg kan
sq ikke rigtigt finde noget... kan du ?

--

Med venlig hilsen / Best regards

Lars Løfgreen
lovegreen@it.dk
http://hjem.get2net.dk/lml

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 15-09-01 15:02

In article <9nlt8c$243v$1@news.cybercity.dk>, "Lars - \(Hillerød\)"
<lovegreen@it.dk> says...
> [...]
> med tv-out hurtigst muligt..
>
> Jeg har kigget på et par stykker som jeg synes
> ligger i et prisleje hvor pengepungen kan være med:

Min generelle erfaring med kort baseret på NVidias referencedesign er:
"køb det billigste, de yder alligevel altid næsten fuldstændigt ens".

Den største forskel på kortene er som regel den software, der følger
med. For mit vedkommende er det fuldstændigt underordnet, hvad jeg får
med, for jeg endr alligevel altid med at smide det ned i skuffen og fyre
op for Quake3 :)

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)