Chivas royal salute... Hvor gammel...
Fra : Afroman

Dato : 11-09-01 21:36

Jeg har været så sindsyg at væde en plov med en af mine kammerater om hvor
gammel en Chivas Royal Salute , whisky er..... Det er den der er i en
keramik flaske, og så er der en velour pose omkring...

Venligst Kim

Fra : Henrik Vest

Dato : 11-09-01 22:53

Den er blended og 21 år gammel .... se endnu mere på
http://www.awa.dk/whisky/royalsal.htm

mvh
Henrik V

PS tillykke, hvis du er den lykkelige ejer af de 500,-

Fra : Mark Beaumont

Dato : 11-09-01 23:10

"Afroman" <Kim@Afro.dk> skrev
> Jeg har været så sindsyg at væde en plov med en af mine kammerater
> om hvor gammel en Chivas Royal Salute , whisky er..... Det er den
> der er i en keramik flaske, og så er der en velour pose omkring...

http://www.ewk.dk/vis_vare.php?nr=2072

Vh Mark

Fra : JHR

Dato : 11-09-01 23:27

Afroman <Kim@Afro.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9nlsa3$227b$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> gammel en Chivas Royal Salute , whisky er..... Det er den der er i en
> keramik flaske, og så er der en velour pose omkring...

21 år

Fra : Afroman

Dato : 12-09-01 06:34

JUBIIIII........ Det var da herligt. Det blev mig der vandt. Så er der til
en middag til mig og konen..

Tak for svarene. Det var jo lige det jeg ville høre...

Venligst Kim

Fra : Kim Juul

Dato : 12-09-01 09:20

> [...]
> en middag til mig og konen..
>
> Tak for svarene. Det var jo lige det jeg ville høre...

Kan vi andre få svaret at vide ????

Kim Juul
kim-juul@mail.dk

www.kim-juul.dk www.bager-kim.dk
Country musik Bager og konditor faget
og slægtsforskning

Fra : Afroman

Dato : 12-09-01 21:06

Ja , du kunne jo eventuelt bare kigge under de link der var svaret.... 21
år.

Kim