servlets - tekst - ny linie?
Fra : Joergen Ramskov

Dato : 11-09-01 10:46

Når jeg laver en side, så smider jeg en masse html tags, tekst, etc. i
en StringBuffer og sender afsted.

Det har den lidt irriterende detalje, at det hele står på én linie
hvis man skal kigge i html kildekoden i browseren bagefter. Findes der
en "ny linie funktion" så jeg kildekoden bliver lidt mere
overskuelig?

Joergen - Folding for the Cause!
http://www.teameggroll.org/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 11-09-01 10:48

Joergen Ramskov wrote:

> [...]
> hvis man skal kigge i html kildekoden i browseren bagefter. Findes der
> en "ny linie funktion" så jeg kildekoden bliver lidt mere

Put \n ind i din streng, der hvor du vil have et linieskift.

http://bigfoot.com/~thunderbear