Jeg venter og venter og der sker ikke en s~
Fra : Fear

Dato : 10-09-01 22:24

Jeg venter og venter og der sker ikke en skid...
Ingen kyro3 i år
det kommede ati 8500 er for dyrt
det kommede ati 7500 har ikke pixel og vertex shader
matrox hvor er jeres benchmark killer?
bitboys måske?
geforce 3 for dyrt
geforce 2mx for langsomt
geforce 2gts dårlig 2d
via/s3 jaja jeg venter
det kommede geforce3ti500 for dyrt
det kommede geforce3ti300? måske hvis det har god 2d

*støn og jammer*

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-09-01 09:02

Lad mig gætte:
du vil have det hele til den halve pris og dobbelt så godt.
tør øjnene det går jo nok alt sammen eller også må du slække lidt på kravene
hvis ventetiden ikke er til at holde ud.

Michael

Fra : Anon

Dato : 11-09-01 09:23

> geforce 2gts dårlig 2d

Hmmm - Sidder her med et GTS...

Har du en url? - jeg er mere end tilfreds

Fra : Sporten

Dato : 11-09-01 11:01

jeg har løsningen på dit problem. gå ned i banken, lad som om du er der for
at hæve penge når det så bliver din tur hiver du en ak47 op af inderelommen
og beder pænt om alle pengene. here you go. så behøver du ikke at tænke på
om du har råd til at købe det ene eller det andet kort. du får måske så
meget ud af det at du kan købe dem alle sammen.
hvis denne fantastiske plan lykkes, så kræver jeg ikke mere end 20%. af det
ervervede beløb.
(husk at give mig pengene inden du bliver snuppet af ordensmagten)

Sporten.