Andet multimedie
bentjuul 3670
REQ: Program til at lave et billede som mo~
Fra : Daniel Muhlig

Dato : 11-09-01 21:36

Hej,

Findes der et (freeware/shareware/buyware) program, der kan danne et billede
ud fra andre billeder?

Lad mig lige forklare

Jeg har set eks. plakater hos Fona (Yoda fra starwars episode 1), hvor en
masse billeder i meget små størrelser er sat sammen og som når man ser
helheden lidt fra afstand danner et andet billede. Der må eksistere et
program, der kan tage et billede som input og sammensætte dette billede som
en mosaik af en masse andre billeder...

Er det sort tale, eller gør jeg mig forståelig nok

Anyone?

--
Med Venlig Hilsen
Daniel Muhlig

Fra : Thomas

Dato : 11-09-01 14:20

"Daniel Muhlig" <daniel@REMOVE.dancode.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et (freeware/shareware/buyware) program, der kan danne et
billede
> ud fra andre billeder?

Ja det findes, jeg kan bare ikke huske hvad det hedder. Da jeg fandt deres
hjemmeside, var der desværre ikke nogen prøveversion eller lign., så man er
nødt til at købe det.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Thomas

Dato : 11-09-01 14:22

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjemmeside, var der desværre ikke nogen prøveversion eller lign., så man

Fandt lige dette ved at søge på google: http://www.2gether1.net/

Det er dog ikke det program, som jeg har kigget på tidligere, men det kan
vist det samme.

Fra : Daniel Muhlig

Dato : 15-09-01 19:49

Tak, jeg fandt den også selv...

Derudover fandt jeg også en gratis program skrevet i VisualBasic - med
source... Programmet hedder 'Mosaicer'

--
</DANIEL>