Internetdeling på stofanet
Fra : Søren Skovgård Chris~

Dato : 10-09-01 16:35

Hej

Jeg har ikke fulgt med i denne nyhedsgruppe i et stykke tid, så undskyld
mig, hvis spørgsmålet er besvaret før.

Mit spørgsmål lyder på, om det er muligt at koble en router samt hub direkte
på stofamodem'et for at dele forbindelsen direkte fremfor gennem software og
en PC med 2 netkort.

/Søren

Fra : Thomas Jensen

Dato : 10-09-01 18:44

Nope.

/Thomas

Fra : Benny Pedersen

Dato : 14-09-01 01:47

Thomas Jensen skrev om Re: Internetdeling på stofanet

og her er min kommentar på det:

> Nope.

så er mit efterfølgende spørgsmål, hvorfor ikke ?

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64

Fra : Morten Klank

Dato : 18-09-01 13:35

"Søren Skovgård Christensen" <skovgard@kom.auc.dk> wrote in message

> [...]
direkte
> på stofamodem'et for at dele forbindelsen direkte fremfor gennem software

Nej du kan ikke sætte modemet direkte i hub´en. I stedet skal du sætte 2
netkort i en w2k maskine,
og så dele de kort som modemet sidder på. i w2k findes der en funktion som
hedder Internet Sharing,
og det virker perfekt, og så er du fri for div. proxy software mv.
--
/ Morten Klank
fuZion A/S - Internet development - www.fuzion.dk