xp driver til Kyro II
Fra : Per Sørensen

Dato : 09-09-01 23:08

Er der nogen der har erfaring med en driver til WinXP 2600 der kører
fornuftigt med Hercules 4500 m/TV out.

Hvor kan jeg finde en sådan?

mvh Per Sørensen

Fra : Sporten

Dato : 10-09-01 09:40

"Per Sørensen" <per@ss-syd.dk> wrote in message
> Er der nogen der har erfaring med en driver til WinXP 2600 der kører
> fornuftigt med Hercules 4500 m/TV out.
>
> Hvor kan jeg finde en sådan?
>
> mvh Per Sørensen

du kan bruge win 2000 drivere så vidt jeg ved

MVH
Sporten

Fra : Per Sørensen

Dato : 10-09-01 19:32

Har prøvet, men så hænger den under initialiseringen af skærmkortet. Nogen
andre forslag?

Per

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 12-09-01 22:25

de er lige kommet med en XP-driver, måske den vil virke?

hilsen

Fra : Per Sørensen

Dato : 13-09-01 18:14

Hvor finder du den. Jeg har været gennem google og Hercules egen site.

mvh Per

Fra : Peter Jespersen

Dato : 13-09-01 20:32

On Thu, 13 Sep 2001 19:14:23 +0200, Per S rensen wrote:

>Hvor finder du den. Jeg har været gennem google og Hercules egen site..

Hmmmm...hvad med St Micro's egen side ?? (www.st.com)

Live long and prosper...

.... SYSOP: The guy that is laughing at your typing.

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 13-09-01 21:34

ups undskyld... det skulle jeg vist have smidt med det link :)
http://www.pvrdev.com/driver/index.htm kilden til det er www.newz.dk

hilsen
Lasse