Beholde E-mail adresse.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 09-09-01 14:43

Det er måske et "dumt spørgsmål", men jeg er i tvivl:

Kan jeg beholde min E-mail adresse hvis jeg skifter udbyder.?

Nu jeg er ifærd med at skrive, har jeg et andet spørgsmål:
Hvilken udbyder kan anbefales til ADSL, i en lille by i Sønderjylland.?

Jeg er p.t. kunde hos Tiscali, men de har ikke ADSL udover Sønderborg,
såvidt jeg ved.
Jeg er ikke særlig lun på Tele DK. Så dem bliver det IKKE.

Mvh. Jørgen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-09-01 14:53

Jørgen Rasmussen skrev:

>Kan jeg beholde min E-mail adresse hvis jeg skifter udbyder.?

Ikke hvis den er stillet til rådighed af udbyderen. De har hver
en række navnedomæner, og dem kan andre ikke disponere over. Du
må enten få dit eget domæne eller benytte en gratis tjeneste,
hvis du vil have en fast mailadresse.

>Nu jeg er ifærd med at skrive, har jeg et andet spørgsmål:
>Hvilken udbyder kan anbefales til ADSL, i en lille by i Sønderjylland.?

Jeg har ikke hørt om problemer med ADSL hos nogen udbyder, så det
er nok bare at vælge - hvis der er et valg.

--
Bertel

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-09-01 15:33

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke hørt om problemer med ADSL hos nogen udbyder

Velkommen tilbage fra månen

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Benny Pedersen

Dato : 09-09-01 18:21

Bertel Lund Hansen skrev om Re: Beholde E-mail adresse.?

og her er min kommentar på det:

> [...]
> en række navnedomæner, og dem kan andre ikke disponere over. Du
> må enten få dit eget domæne eller benytte en gratis tjeneste,

rigtigt nok, jeg har selv en free abonent hos tele.dk no problemo

> Jeg har ikke hørt om problemer med ADSL hos nogen udbyder, så det
> er nok bare at vælge - hvis der er et valg.

der er lige så mange valg som der er isp'er, nogen af dem er nu helt kabel fri :)

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64