grådige dyrelæger
Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 09-09-01 13:07

De tænker sku kun på penge ! jeg er blevet frasnydt mange tusinde kroner
af min gamle dyrelæge som så henviste til en af sine "dyrelægevenner" da jeg
begynte at blive sur over at der ikke skete noget !de brugte 3 månneder på
at finde ud af hvorfor min hund haltede ! uden resultat men med god profit
og min hund fik afprøvede alle deres lortepiller selv binyrebarkhormonpiller
hormoner er jo noget lort at proppe i en hund !! uden grund !! så nu er
jeg færdig med at komme hos JYTTE TØNNESEN/GLOSTRUP og KARLSLUNDE
DYREHOSPITAL da jeg efter 3mdrs nervøsitet og venten og for ikke at snakke
om min hunds lidelser!! endelig tog ind på LANDBOHØJSKOLEN kom der en
professor og efter 15 min viste han hvad der var i vejen med min hund "en
brækket sesamknogle i poten" han ville ikke bare tjene penge men var faktisk
interseret i at hjælpe mig ! så nu kommer jeg kun på landbohøjskolen for
fremtiden ! de dygtigeste dyrelæger i Danmark findes derinde !

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 09-09-01 13:37

Det er da sørgeligt at din hund måtte halte så lang tid...... Nu er det ikke
alle dyrlæger der tænker med pengetanken.

For et stykke tid siden mistede vi vores ene hund efter en operation, som
hunden klarede fint. Desværre døde hunden dagen efter af
kredsløbsforstyrrelser.........

Dyrlægen var meget ked af dette og sendte os et fint brev, hvor han
selvfølgelig beklagede det skete. Derudover havde han sat et størrer
pengebeløb ind på vores anden hunds konto, så vi på den måde blev holdt 100%
skadesfri. Det skal lige siges at vi har sygeforsikring på vores hunde.

Det havde han ikke behøvet at gøre. Stedet var ÅRHUS DYREHOSPITAL. Så jeg
kan varme anbefale andre at komme der.......

Jaime
"Punish the deed,not the breed"
<http://www.angelfire.com/biz6/dogholocaust/index.html@> skrev i en
meddelelse news:oUIm7.4358$9V5.292393@news000.worldonline.dk...

Fra : Christina Dahl

Dato : 09-09-01 22:24

Hatten af for den dyrlæge ! Dem vil vi gerne se nogle flere af

Derimod synes jeg, at det er sørgeligt at se, at nogen bare kan sende et
stakkelse dyr, der har ondt, rundt på den måde, bare for at tjene penge. Det
er kort sagt noget svineri, og burde slet ikke finde sted. Men desværre
findes der de mennesker, der ikke har andet end penge i hovedet. Man fristes
næsten til at sige, at verdenen er ond. Jeg kan slet ikke forstå, hvor deres
samvigttighed er henne ? Det er jo alligevel store føleser de "leger" med.
Bare det at stå nervøst ved sidenlinien og se til, mens dyrlægen bare
propper piller i hunden, uden verdens nytte, er jo ikke ligefrem den
sitiuation, vi ønsker at stå i. Mere den kvalificeret hjælp, uden bagtanker,
vi ønsker at modtage.

Jeg har heldigvis en dejlig dyrlæge, som virkelig er der, også når der skal
træffes svære beslutninger. Hun hjalp hele familien gennem en svær tid, da
vores hund desværre måtte aflives, pga. af alvorlig sygdom. Alt respekt til
hende !

Fra : Nina El Falaki

Dato : 09-09-01 14:36

Det er rigtigt at de bedste dyrlæger findes på Landbohøjskolen, men jeg har
kun dårlige erfaringer med deres smådyrsambulatorium.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jo-Ann

Dato : 09-09-01 19:36

tja...

Er da muligt de dygtigste dyrlæger er der, men der er jo også nogle som ikke
er uddannet endnu, og det sker da at de kommer til at fejlbehandle en hund
også ! Faktisk tror jeg ikke på der findes en eneste dyrlæge som aldrig har
lavet en fejlbehandling !!

Jeg har selv prøver MANGE dyrlæger ! Jeg har dog ALDRIG skiftet dyrlæge
fordi jeg synes dyrlægen var pengegrisk..men simpelthen fordi jeg ikke mente
dyrlægen kunne hjælpe mig med det problem jeg havde !

Meen..håber da du forbliver glad for KVL, ligesom nogle sikkert er for dem
du nævner i din mail....men tror mig, er det heller ikke alle der er glade
for landbohøjskolen !!

Mvh

Jo-Ann

Fra : coppi

Dato : 09-09-01 22:02

Åh , ja , de dyrlæger,de dyrlæger.

Jeg har også prøvet en del forskellige , ikke af økonomiske årsager ,men
mere fordi de ikke kunne finde ud af hvad mine hunde fejlede.

Min ubegrænsede tillid til dyrlæger er i hvert fald pist væk , jeg prøver
hver gang jeg har brug for dem at vurdere hvor det er nødvendigt at tage
hen.
Den billege ,her i nærheden, ok til vacc. , dårlig mave eller andre småting.
Den store fine , dyre inde i Aalborg , når det er noget med røngten eller
operationer.
Eller den alternative , Finn Smed , når det ikke kan være anderledes.

Men jeg har ikke ubegrænset tillid til nogen af dem,desværre.

coppi

Fra : Thom@s

Dato : 13-09-01 13:08

Ja muligvis er der nogle dyrlæger der kun tænker på penge, men der findes også dem, der vil prøve alt for at ens lille skatter
bliver rask.
I foråret var min cocker meget syg, ville ikke spise, kunne ikke holde på vandet, dårlig mave, opkastninger, vægttab osv. Hvilket
medførte at vi brugte meget tid hos dyrlægen, sådan ca. hveranden dag i en periode. Alt blev tjekket og her mener jeg virkelig alt
og det er ikke helt billigt. Oveni kommer medicin og diætfoder osv. Men under alt dette var det kun hundens tarv det kom an på, og
der blev flere gange talt om aflivning, men blev udskudt hver gang p.g.a. bedring. Og han blev rask, men uden at få sat navn på
sygdommen. Men hvor var vi dog glade for at dyrlægerne prøvede alt.

Mvh
Mie