Cisco 801 og CC
Fra : Olsen

Dato : 09-09-01 13:02

Er der nogen som kan fortælle om ovenstående router vil fungere uden
problemer med CC ?

Jeg skal køre et lille lokalnetværk og måske også hoste en smule ASP sider.

Venlig hilsen

Olsen

Fra : Jesper Skriver

Dato : 09-09-01 20:55

On Sun, 9 Sep 2001 14:01:40 +0200, Olsen wrote:
> Er der nogen som kan fortælle om ovenstående router vil fungere uden
> problemer med CC ?

Ja, hvis du ringer op via ISDN, en 801'er er en ISDN router.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-09-01 16:47

"Olsen" <olsen@surfpost.dk> wrote in message
> Er der nogen som kan fortælle om ovenstående router vil fungere uden
> problemer med CC ?
>
> Jeg skal køre et lille lokalnetværk og måske også hoste en smule ASP
sider.

Den vil virke med en TDC Netexpress Forbindelse men ikke med Cybercity..

Fra : Simon Skals

Dato : 10-09-01 16:49

It seems Bjarke Hansen wrote:
>sider.
>
>Den vil virke med en TDC Netexpress Forbindelse men ikke med Cybercity..

Sludder. Cisco 801 er en ISDN-router.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>