Andet multimedie
bentjuul 3670
Animerede Gif´s
Fra : Schwartzlose

Dato : 08-09-01 22:48

Jeg spurgte i nyhedsgruppen webdesign, men måske er der bedre held her ?

"OK ! Mit næste spørgsmål er så hvilke programmer skal jeg anvende for at
kunne lave mine egne animerede Gif´s ???

Jeg har Adobe PS6, InDesign, PhotoDraw, Publisher m.fl. men jeg synes ikke
at de har denne facilitet eller ??"

Ken nogen hjælpe ?

--
-----------
med venlig hilsen

Sights of Nature

http:\\www.sightsofnature.dk

Fra : Freeware World Team

Dato : 08-09-01 23:02

"Schwartzlose" <SON@SightsofNature.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kunne lave mine egne animerede Gif´s ???
>
> Jeg har Adobe PS6, InDesign, PhotoDraw, Publisher m.fl. men jeg synes ikke

Prøv at kikke på Anim8or..:

http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php?search=Anim8or+

Jan Langholm
_________________________________
Freeware World Team
"The best things in life, are free"

Fra : jopa

Dato : 08-09-01 23:03

Schwartzlose skrev bla
> "OK ! Mit næste spørgsmål er så hvilke programmer skal jeg anvende for at
> kunne lave mine egne animerede Gif´s ???

Du kan bruge mange forskellige programmer til det.
Jeg selv laver det hele i Photoshop/Paintshop Pro ani.

Laver alle billederne i Photoshop, hvorefter jeg laver animationen i
Paintshop Pro's animationsprogram.

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Martin

Dato : 09-09-01 09:25

> [...]
> kunne lave mine egne animerede Gif´s ???
>
> Jeg har Adobe PS6, InDesign, PhotoDraw, Publisher m.fl. men jeg synes ikke

Når du har PS6 kan du i Image ready nemt lave animationer

--
Med Venlig Hilsen

Martin Helbo
mhj@mind-media.dk
www.mind-media.dk

Fra : webjensen

Dato : 13-09-01 09:42

> [...]
>
> "OK ! Mit næste spørgsmål er så hvilke programmer skal jeg anvende for at
> kunne lave mine egne animerede Gif´s ???

Ulead Gifanimator 50 kan du hente på TUCOWS

mvh
webjensen