MacSatellite
Fra : Carsten Ortmann

Dato : 08-09-01 17:26

Er der nogle her der er i gang med MacSatellite (Mac-versionen af
AudioGalaxy Satellite?

Jeg har nogle småproblemer med den, men jeg ved ikke om det er mig eller
om det er generelt pres på systemet.

For det første er det svært at få en connection (jeg har stofanet, så
det burde ikke være i min ende, der er problemer),

for det andet sender AGF-ikonet i vinduets nedre højre hjørne mig ikke
til min egen side, men til den generelle forside.

for det tredje kan jeg ikke finde en indstilling, der i tilfælde af
disconnection prøver igen hvert 15. minut (eller sådan noget)

for det fjerede får jeg ret ofte en meddelelse der hedder
AG Sock error: 101

i et vindue der har det med at placere sig de mærkeligste steder på min
skærm, og aldrig samme sted to gange i træk.

Er der nogle her der har et bud på hvad der sker. Der er vist noget med,
at AG har været under ret5 hårdt pres fra brugerne for nylig og derfor
har haft svært ved at følge med rent server-mæssigt. Måske er der en der
ved noget mere præcist om det?

venlæigst
Carsten

Fra : J.C. Voss

Dato : 09-09-01 00:19

Carsten Ortmann <vousortmann@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg har nogle småproblemer med den, men jeg ved ikke om det er mig eller
> om det er generelt pres på systemet.

Jeg har fået følgende besked den seneste uges tid når jeg efter
gentagende [15-20] forsøg kom på:

"Warning : High Server Load
Our Satellite servers are very loaded down today. You may become
temporarily disconnected even though your Satellite is running properly.
If this has happened to you, please be patient - your Satellite will
re-connect when the server is available. You might also want to try back
after 9:00pm CDT or before 1:00pm CDT when the load is usually lower."

Jeg tror ikke kun det er dig. CDT tid er ca. 6 timer før DK tid, så
efter klokken 15 eller inden klokken 7. I det tidsrum har jeg dog fået
den samme fejlmeddelelse, såååå. Den er nok bare belastet.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Jesper

Dato : 27-09-01 17:08

J.C. Voss <jcSPAM@BLOCKvoss.tf> wrote:

> Jeg tror ikke kun det er dig. CDT tid er ca. 6 timer før DK tid, så
> efter klokken 15 eller inden klokken 7. I det tidsrum har jeg dog fået
> den samme fejlmeddelelse, såååå. Den er nok bare belastet.

CDT er 7 timer før dansk tid.
--
Jesper. »Vi danskere er med vores kristne-lutheranske
kulturarv så forskellige fra muslimerne, at vi må erkende,

Fra : J.C. Voss

Dato : 27-09-01 17:57

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> CDT er 7 timer før dansk tid.

Hmm, i følge <http://atm.geo.nsf.gov/ieis/time.html> så er CDT (Central
Daylight Saving Time) = UTC -5 timer. Da DK er UTC +1 time får jeg CDT
til at være 6 timer før DK tid, ligemeget hvordan jeg vender og drejer
det.

--
//Jonas @ 11°, 56° | Hellere styr på lortet - |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | end lort på styret... |

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-09-01 18:33

> [...]

> Daylight Saving Time) = UTC -5 timer. Da DK er UTC +1 time får jeg CDT
> til at være 6 timer før DK tid, ligemeget hvordan jeg vender og drejer

DK sommertid er UTC +2 timer.

mvh.
Kaj.

Fra : J.C. Voss

Dato : 27-09-01 19:33

Kaj Christiansen <kajc.nospam@nospam.mac.com> wrote:

> DK sommertid er UTC +2 timer.

Du har jo ret, men vil det så sige at de ikke bruger sommertid i UK? Jeg
er forvirret.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 27-09-01 19:57

> Du har jo ret, men vil det så sige at de ikke bruger sommertid i UK? Jeg
> er forvirret.

Jo da, i UK er sommertid UTC +1 time - UTC/GMT ændres derimod ikke med
årstiderne.

mvh.
Kaj.

Fra : J.C. Voss

Dato : 27-09-01 20:23

Kaj Christiansen <kajc.nospam@nospam.mac.com> wrote:

> Jo da, i UK er sommertid UTC +1 time - UTC/GMT ændres derimod ikke med
> årstiderne.

Arh, Det forklarer jo en del. Tak for forklaringen.

Fra : Jesper

Dato : 27-09-01 18:36

> [...]

> Daylight Saving Time) = UTC -5 timer. Da DK er UTC +1 time får jeg CDT
> til at være 6 timer før DK tid, ligemeget hvordan jeg vender og drejer

Det er DK normaltid, vi har sommertid nu og skal derfor lægge en time
ti, så er vi oppe på 7 timer. CDT er også sommertid, vintertid hedder
CST (Central Standard Time)

Fra : J.C. Voss

Dato : 27-09-01 19:33

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Det er DK normaltid, vi har sommertid nu og skal derfor lægge en time
> ti, så er vi oppe på 7 timer. CDT er også sommertid, vintertid hedder
> CST (Central Standard Time)

Du har jo ret, tak for udredningen.

Fra : David Blangstrup

Dato : 27-09-01 15:15

In article <1ezfhjk.w55gi9cgope2N%vousortmann@mail1.stofanet.dk>,
> [...]

> at AG har været under ret5 hårdt pres fra brugerne for nylig og derfor
> har haft svært ved at følge med rent server-mæssigt. Måske er der en der

Min MacSatelliteX fungerer glimrende. Den sender mig til hovedsiden,
ja, så jeg kan søge.
- David

--
http://david.blangstrup.dk