Erfaringer med gode dykkersteder/snorklest~
Fra : Tissetrolden

Dato : 08-09-01 11:07

Jeg tog PADI certificate på Koh Tao i Thailand...

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk der har dykket/snorklet

forskellige steder...del Jeres erfaringer...hvor er det bedst ???

Spar op til 30% ved at skifte fra TeleDK til
ACN på din fastnet-telefon.
Ingen bindingsperiode eller omkostninger.
Kontakt: kim@esenet.dk

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 09-09-01 09:52

Det bedste sted at snorkle og dykke som jeg har fundet efter mange års
rejser verden rundt er Sulawesi i Indonesien. Når selv australier kommer her
for at dykke er det bare godt og utrolig billig.
Flyv København-Singapore- Manado og du vil opleve livet og skønheden.

Fra : Steen Johansen

Dato : 09-09-01 14:43

"Kurt Jørgensen" <nancy.kurt@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at dykke er det bare godt og utrolig billig.
> Flyv København-Singapore- Manado og du vil opleve livet og skønheden.

Jeg har nogle venner der lige er kommet hjem fra Manado
de har været der før, de siger at krisen i Indonesien har nået Manado
og de havde en flok betlere på halsen hele tiden og at de havde det dårligt
med
at blive konfronteret med den fattigdom.
MvH Steen

Fra : Brian Green

Dato : 13-09-01 00:32

Se evt. NG: dk.fritid.dykning

Venlig hilsen

Brian Green, Herfølge

Fra : Mikkel Ro Manzano Ch~

Dato : 15-09-01 18:53

Filipinerne kan klart anbefales... der er utroligt mange super-steder at
dykke

Fra : Ida Louise

Dato : 21-09-01 14:15

"Mikkel Ro Manzano Christensen" <usenet@openzipper.dk> wrote in message news:<9o0497$1b79$1@news.cybercity.dk>...
> Filipinerne kan klart anbefales... der er utroligt mange super-steder at
> dykke

Ja Koh Phi Phi I Thailland er go - det røde haw i egypten
skulle også være godt
Mv
Ida