Multi-forsendelse af SMS
Fra : Henning Sørensen

Dato : 07-09-01 23:01

Hej

Jeg har brug for at sende den samme SMS til flere personer, og har ledt med
lys og lygte efter et egnet script eller program.

Er der nogen, der kan hjælpe?

For god ordens skyld: der er ikke tale om spam-brug. Jeg står for en
aftenskole, og kan se det smarte i at kunne informere kursisterne på et
givent hold om aflysning pga sygdom, vejrlig eller lignende på denne måde. I
dag skal jeg ringe rundt til hver enkelt, så det er næsten håbløst.

Mvh

Henning

PS! Kanon med al den hjælp man kan få! Det er suverænt at kunne trække på så
mange menneskers erfaring - TAK!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-09-01 14:15

"Henning Sørensen" wrote:

> Hej
>
> Jeg har brug for at sende den samme SMS til flere personer, og har ledt med
> lys og lygte efter et egnet script eller program.
>
> Er der nogen, der kan hjælpe?

De fleste mobil-udbydere tilbyder da at du kan e-mail'e SMS-beskeder til
telefoner.
Kan du ikke oprette en lokal mailingliste og bruge den metode istedet?

/Robert

Fra : Benny Pedersen

Dato : 15-09-01 18:50

Henning Sørensen skrev om Multi-forsendelse af SMS

og her er min kommentar på det:

> Jeg har brug for at sende den samme SMS til flere personer, og har ledt med
> lys og lygte efter et egnet script eller program.

http://www.sonofon.dk/ find gruppe sms

og nej det er ikke noget sexuelt betonet

--
Benny Pedersen - Still using cpm 3.0 - and doing irc on the c64