problemer med tv-ind?
Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 07-09-01 20:52

Hej Gruppe!
Jeg har et ASUS geforce 6600 deluxe kort, jeg har tidligere brugt mit tv-ind
stik uden problemer, men har efter en del omformateringer og skift af
operativ system haft problemer med at få den til at vise et flimmerfrit
billede ved hurtig bevægelser i billedet. Jeg bruger ASUS LIVE tv-ind, og
mit system består ellers af

duron 650 mhz
512 mb ram
abit kt7 RAID
maxtor 7200 rpm 30 gb
sblive
og en masse andre ting

Er der nogle der kan hjælpe mig med at få et flimmerfrit billede tilbage??

hilsen
Lasse

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 07-09-01 20:53

jeg mangler måske at sige at det er ikke altid den gør det, nogle gange kan
jeg ved at ændre opløsning og resize billedet slippe for det.

hilsen
Lasse Engel