Installation af Webspeed Oncable
Fra : ToungeTied

Dato : 07-09-01 12:58

Hej,
Jeg står og skal vælge en af de utallige bredbånds løsninger der efterhånden
tilbydes og så vidt jeg kan se virker webspeed som den billigste/bedste
løsning,
men der er et par praktiske ting som jeg ikke har kunnet finde ud af endnu
(jeg har prøvet deres support men har ikke fået svar endnu):
Skal der trækkes et nyt kabel fra hovedkablet i vejen ind til huset eller
kan
det eksisterende tv-kabel bruges ?
I øjeblikket går kablet fra vejen ind på vores loft hvor det forbindes
med et almindeligt antennekabel der går ned i huset, kan kabelmodemet
tilsluttes de almindelige antennekabler eller skal det være kablet fra vejen
?
Grunden til at det er et problem er at det var et fandens besvær sidste gang
der skulle trækkes et kabel ind til huset og jeg gider egentlig ikke at
skulle til at grave
haven op en gang til...

mvh. tt

Fra : 007½

Dato : 07-09-01 18:44

"ToungeTied" <babel@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
gang
> der skulle trækkes et kabel ind til huset og jeg gider egentlig ikke at

For at få WebSpeed K2 skal dit kabeltv være udbygget til at kunne håndtere
tovejskommunikation. Det kan du få at vide på tlf. 80804010.
Der skal ikke trækkes nye kabler ind i huset. Der sættes istedet et ekstra
stik ved vægantennestikket i huset, hvorfra en ledning trækkes til modem/PC.
Kablet kan tilsluttes ethvert antennestik i huset, hvis blot signalet er OK.
Det kan teknikeren straks måle....