Egen Mailserver - Hvordan?
Fra : Morten Stjernholm

Dato : 07-09-01 07:07

Kære Alle I Gruppen.

I forbindelse med jeg har fået fast linje, kunne jeg godt tænke mig at have
både mail og webserver ³in house².

Hvordan gøres det forklaret I 5 korte trin ?

Hvilken software skal bruges ?

Serveren er en G4 med OS 9.1

Svar mig meget gerne privat.

På forhånd tak !!

Med Venlig Hilsen

Morten

Fra : Karl Antz

Dato : 07-09-01 08:05

Morten Stjernholm <stjernholm@stjernholm-media.dk> wrote:

> I forbindelse med jeg har fået fast linje, kunne jeg godt tænke mig at have
> både mail og webserver "in house".
>
> Hvordan gøres det forklaret I 5 korte trin ?
>
> Hvilken software skal bruges ?

Beklager - jeg har ikke svaret, men et "tillægsspørgsmål":

Hvordan gøres det forklaret i fem korte trin på OS X, og hvilken
software behøves der hér?

G4/450/MP

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4, 1th

Fra : Jesper

Dato : 07-09-01 14:05

Karl Antz <karlantz@isa.dknet.dk> wrote:

> Beklager - jeg har ikke svaret, men et "tillægsspørgsmål":
>
> Hvordan gøres det forklaret i fem korte trin på OS X, og hvilken
> [...]

Den nødvendige software er indbygget i OS X, den hedder "Sendmail" og
her er et link der beskæftiger sig med opsætningen af den:
http://ftp.uninett.no/pub/OpenBSD/src/gnu/usr.sbin/sendmail/sendmail/
--
Jesper.
Underskriv protesten mod CopyDan's afgifter på CD-R mm.