9.2.1
Fra : Anders

Dato : 06-09-01 15:29

Så er den kommet (se debatten på mediamac). Spørgsmålet er nu hvordan man
installerer den bedst muligt. Je har hørt om alle mulige problemer, som folk
har haft efter at have installeret IE versionen. Hvad skal man gøre for at
chancerne for at det går godt er størst?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 18:02

Anders <ajkmine@boxershortsmac.com> wrote:

> [...]
> har haft efter at have installeret IE versionen. Hvad skal man gøre for at
> chancerne for at det går godt er størst?

hvis man bare kunne komme igennem....

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : tom dissing

Dato : 06-09-01 18:50

Hent den via MediaMac under omtalen !!
180 k ned !!
Tom

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 21:01

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Hent den via MediaMac under omtalen !!
> 180 k ned !!

linket er også hos Apple, ingen forskel 99% ned (ca 50k/sec-> network
error tredie forsøg kun 6k/sec, det er sgu ikke min aften... nogen
der vil bytte med en wintel?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 18:59

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> hvis man bare kunne komme igennem....

stupid, stupid me... har downloadet en kinesisk udgave????

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : J.C. Voss

Dato : 06-09-01 20:26

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> stupid, stupid me... har downloadet en kinesisk udgave????

Forklarer ventetiden -- hvor mange mennesker er det lige de er derovre -
1.25 milliarder?

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>