Hurra for NVMax 3!
Fra : Henrik V!

Dato : 06-09-01 12:53

Hola!

Så skete det endelig... Efter at ha' været MEGET træt af at se mine spil
køre 60Hz efter jeg udskiftede mit Matrox G400 til et GF2MX, fik jeg fat i
nyeste Beta af NVMax3. (Jeg har før kørt med powerstrip) Så udover jeg nu
også kunne justere på min RAMhastighed (med PS lavede den fejl - også selvom
jeg clockede ned...) kan jeg nu tvinge mit kort til at køre85Hz under
directX!

Jeg har tidligere set andre i NG med samme problem, så jeg syntes lige jeg
ville dele min glæde... :)

mvh

/Henrik!

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 06-09-01 16:02

On Thu, 6 Sep 2001 13:52:56 +0200, "Henrik V!" <dj.dreng@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>jeg clockede ned...) kan jeg nu tvinge mit kort til at køre85Hz under

Man kan da stille den i directx.
Kør Dxdiag og vælg det faneblad som hedder More Help
vælg knappen Override og sæt Override value til den frekvens du ønsker
(f.eks. 85Hz).
MVH. Kim S. Poulsen (OZ4ZP)