*LOL* 28" skærm til 10.000kr. ?
Fra : Stig Sørensen

Dato : 05-09-01 20:21

Hejsa NG

En ven påstår, at han skal købe en 28" monitor til 10.000kr.

Lyder det ikke helt vildt? Kan man mon få en 28" monitor ?

Mvh¨
Stig

Fra : DWM

Dato : 05-09-01 20:28

"Stig Sørensen" <Kanius_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> En ven påstår, at han skal købe en 28" monitor til 10.000kr.
>
> Lyder det ikke helt vildt? Kan man mon få en 28" monitor ?

Ja det kan man godt. Prisen kan jeg ikke udtale mig om
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : DWM

Dato : 05-09-01 20:36

Man kan endda få en der er lidt større
Philips Brilliance 420P10 Plasma 42" / 1024X768 / ?dp / 3 Years 69.995 kr.
Men 10.000 lyder stadig af lidt.

Fra : Peter Pan

Dato : 05-09-01 21:34

"Stig Sørensen" <Kanius_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> En ven påstår, at han skal købe en 28" monitor til 10.000kr.
>
> Lyder det ikke helt vildt? Kan man mon få en 28" monitor ?

Det er vel mere et spørgsmål om man kan få et skrivebord der er solidt og
stort nok!

Mvh
Anders

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 06-09-01 10:00

"Stig Sørensen" wrote:

> Hejsa NG
>
> En ven påstår, at han skal købe en 28" monitor til 10.000kr.
>
> Lyder det ikke helt vildt? Kan man mon få en 28" monitor ?

Det kan man, men den er ikke til at stille på et skrivebord. Den kan
næppe køre mere end 1024*768 eller måske 1280*1024 hvis man er heldig,
men den slags skærme er beregnet til at blive set på afstand ligesom et
fjernsyn og kvaliteten er cirka den samme!

Hvis ikke din ven skal bruge den til et mødelokale eller ligende så vil
han være langt bedre tjent med en 21' eller 22' skærm af ordentlig
kvalitet.

Mvh

Bruno

Fra : Michael Lund Sørense~