Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop råd søges!
Fra : morbon

Dato : 05-09-01 20:07

Er der nogen som kender til et filter til Photoshop 6, som kan følgende:

Jeg skal lave et billede således, at det ser ud som om billedet er bygget op
af små dot's. Altså små prikker over hele billedet. Lidt i stil med et
billede som er trykt med meget få linier.

På forhånd tak!

Morten Bonde
morbon@post11.tele.dk

Fra : Madsen

Dato : 05-09-01 22:36

"morbon" <morbon@post11.tele.dk> skrev:

> [...]
> af små dot's. Altså små prikker over hele billedet. Lidt i stil med et
> billede som er trykt med meget få linier.

Du kunne evt. prøve at kigge på Filter > Pixelate > Color Halftone.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Morten Bonde

Dato : 06-09-01 15:15

Tak for det!!

VH morbon

Madsen wrote:

> Du kunne evt. prøve at kigge på Filter > Pixelate > Color Halftone.
>
> --
> Mvh. Madsen
> Remove "who" in e-mail.

Morten Bonde
ADtention Reklamebureau a/s
Tel. 7571 2000
mb@adtention.dk

Fra : Madsen

Dato : 06-09-01 19:52

"Morten Bonde" <mb@adtention.dk> skrev:

> Tak for det!!

Velbekom.
Hvis du kan nøjes med sort/hvid, så var Image > Mode > Bitmap
selvfølgelig også en mulighed. Her kan du så vælge "Halftone
Screen" i "Method" og så finde et mønster der passer dig.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.