dyrelæge/aflivning ?
Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 05-09-01 16:01

Hej jeg har lige hørt fra en fra min familie at man bare kan gå til
dyrelægen og få aflivet en hund uden at vise nogen som helst dokumentation
på at man ejer hunden eller kender ejeren ! de havde nemlig skulle aflive en
hund for en ven der ikke selv brød sig om at gå derned med hunden "den var
syg men det var ikke til at se " men af alle de dyrelæger de ringede til
"7-8 stykker" ville ingen se nogen form for bevis på hvem hunden tilhører !
kan det være rigtigt at man bare kan gå ned og få aflivet en hund på denne
måde ? det er jo trods alt et levende væsen ! "i realiteten kunne folk jo
tage naboens hund som de var trætte af og bare aflevere den til aflivning" !
har andre været ude for det samme ?? jeg syntes det er meget forkert !

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 05-09-01 19:28

> [...]
!
> har andre været ude for det samme ?? jeg syntes det er meget forkert !

det har jeg også altid synes - men når bare dyrlægen får sine penge er han
totalt ligeglad med hvem der ejer hunden - Jeg har været udsat for, at een
af mine hunde blev aflivet i forbindelse med, at min eksmand passede hunden
og det til trods for, at jeg ringede til dyrlægen med det samme jeg fik at
vide hvad manden havde tænkt sig at gøre - Dyrlægen var da totalt ligeglad
med hvem der ejede hunden, bare han fik sine penge (og det var hans egne ord
!) Jeg vil godt fortælle, at det var en dyrlæge i Lund her i Jylland !!!

Pia

Fra : coppi

Dato : 05-09-01 19:57

"Hej begge to.

Det lyder da lidt vildt.

Kan man mon ikke gøre noget ved det ?

Hvis nu vi alle sammen påtaler det overfor vores egne dyrlæger , mon så ikke
det alligevel ville give lidt stof til eftertanke hos dem.

coppi

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 05-09-01 23:37

> [...]

ikke
> det alligevel ville give lidt stof til eftertanke hos dem.

hunde hvor ejeren ikke er >>med ! Det er jo ikke deres problem, blot de får
pengene -

Pia

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 09-09-01 12:52

Ja de tænker sku kun på penge ! jeg er blevet frasnydt mange tusinde kroner
af min gamle dyrelæge som så henviste til en af sine "dyrelægevenner" da jeg
begynte at blive sur over at der ikke skete noget !de brugte 3 månneder på
at finde ud af hvorfor min hund haltede ! uden resultat men med god profit
og min hund fik afprøvede alle deres lortepiller selv binyrebarkhormonpiller
hormoner er jo noget lort at proppe i en hund !! uden grund !! så nu er
jeg færdig med at komme hos JYTTE TØNNESEN/GLOSTRUP og KARLSLUNDE
DYREHOSPITAL da jeg efter 3mdrs nervøsitet og venten og for ikke at snakke
om min hunds lidelser!! endelig tog ind på LANDBOHØJSKOLEN kom der en
professor og efter 15 min viste han hvad der var i vejen med min hund "en
brækket sesamknogle i poten" han ville ikke bare tjene penge men var faktisk
interseret i at hjælpe mig ! så nu kommer jeg kun på landbohøjskolen for
fremtiden ! de dygtigeste dyrelæger i Danmark findes derinde !