Andet multimedie
bentjuul 3670
Skrifttype-problem
Fra : SFJ

Dato : 05-09-01 12:16

I news:dk.binaer har jeg postet et billede af en skrift som jeg desperat
mangler. Er der en venlig sjæl der vil tage et kig? Plz...

Indlægget hedder: Genkender I denne?

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm

Fra : Studio Smalbro

Dato : 05-09-01 16:05

Jeg syntes du skulle prøve at poste i alt.binaries.fonts. Der er nogle
rigtige hajer der.
Kh
Bjørn

Fra : Ninzen

Dato : 05-09-01 19:53

"SFJ" <s.f.j@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3b96095c$0$273$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> I news:dk.binaer har jeg postet et billede af en skrift som jeg desperat
> mangler. Er der en venlig sjæl der vil tage et kig? Plz...
>
> Indlægget hedder: Genkender I denne?

Hvor finder man dk.binaer??
Jeg kan kun finde noget med erotik, musik og motor??
Jeg er ellers nogenlunde til skrifter, men jeg kan ikke finde
hvor du har postet det!
--

Venlig hilsen Ninzen

Fra : Henrik Jakobsen

Dato : 06-09-01 10:14

On Wed, 5 Sep 2001 13:15:54 +0200, "SFJ" <s.f.j@get2net.dk> wrote:

>I news:dk.binaer har jeg postet et billede af en skrift som jeg desperat
>mangler. Er der en venlig sjæl der vil tage et kig? Plz...
>
>Indlægget hedder: Genkender I denne?

Hej Søren.

Du kan evt. prøve 'WhatTheFont' hos www.myfonts.com jeg har ikke selv
prøvet det, men så kan du jo fortælle os om det virker :)

http://www.myfonts.com/WhatTheFont/

mvh Henrik

Fra : SFJ

Dato : 07-09-01 13:36

> [...]
>
> Du kan evt. prøve 'WhatTheFont' hos www.myfonts.com jeg har ikke selv
> prøvet det, men så kan du jo fortælle os om det virker :)

Hej Henrik.

Nu har jeg prøvet, men uden held. Jeg havde nu også tegnet det selv
forlængst

Smart program, men det skal være meget gode billeder hvis det skal virke

Søren Falkenberg Johansen
Idé-Sign - Skilte & Solfilm