Skjult mac-reklame på weekend-nu.dk
Fra : J.C. Voss

Dato : 05-09-01 11:52

Prøv at kig grundigt på topbjælken på <http://www.weekend-nu.dk/>'s
IT-sektion. Jeg kan finde hele fire mac-referencer [keyboard, iBook,
detalje af æbletast og mon ikke det er Steve-drengen til en MacEXPO men
TiBook, og kun en direkte Microsoft-reference - Billy-boy.

Tilfældigt?

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>

Fra : Peter Gersmann

Dato : 05-09-01 19:22

In article <1ez9i6g.1p3jjeioipqpoN%jcSPAM@BLOCKvoss.tf>,
jcSPAM@BLOCKvoss.tf (J.C. Voss) wrote:

> [...]
> detalje af æbletast og mon ikke det er Steve-drengen til en MacEXPO men
> TiBook, og kun en direkte Microsoft-reference - Billy-boy.

Bladet laves vel af de samme som stod for Aktuelt, og så er det jo mac
hele vejen.

//Peter

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 05-09-01 19:54

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@mail.tele.dk> wrote:

> Bladet laves vel af de samme som stod for Aktuelt, og så er det jo mac
> hele vejen.
>
> //Peter

Ja de har da fået råd til at forære redaktøren en Titanium (så det i
TV).

--
Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-09-01 20:22

> Ja de har da fået råd til at forære redaktøren en Titanium (så det i
> TV).

Hmm, hvem mon man skal slå ihjel for at få foræret en Ti ....*suk*

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-09-01 21:48

Thomas von Hassel <t@garbage.dk> wrote:

> Hmm, hvem mon man skal slå ihjel for at få foræret en Ti ....*suk*

hvis man kører fra Århus til kbh og hjem igen kan man (næsten) få
foræret en Surt når man tipper en bekendt og han får den til en
børnepris hvor jeg selv kunne have været med...

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Jubii, jeg er blevet optaget på lærerseminariet...igen. Jeg leder dog
stadig efter en lejlighed i København

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-09-01 12:49

On Wed, 5 Sep 2001 22:47:38 +0200,
Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> hvis man kører fra Århus til kbh og hjem igen kan man (næsten) få
> foræret en Surt når man tipper en bekendt og han får den til en
> børnepris hvor jeg selv kunne have været med...

Dén skal du vist uddybe...

-j

--
Uwaga!
Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-01 13:17

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Dén skal du vist uddybe...

En bekendt og jeg overvejede begge at udskift den bærbare, jeg med en
icebook eller pismo, han med en tiBook - da jeg hører at han ovevejer en
ny tiBook, fortæller jeg at der var en tiBook til 20000 i den bla avis,
han ringer på den og slynger tallet 16000 ud, bare for at prøve - sælger
siger ja, køber kører til kbh i løbet af natten og henter den.

Jeg kunne have støvet 16k op

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... nu på iceBook

Fra : Dan Henriksen

Dato : 06-09-01 13:46

> [...]
> han ringer på den og slynger tallet 16000 ud, bare for at prøve - sælger
> siger ja, køber kører til kbh i løbet af natten og henter den.

Den må sku da være varm til den pris, ellers er han sørme meget heldig.
#SNØFT# Bare det var mig......

Dan

Fra : Johnny Louis

Dato : 06-09-01 16:15

Dan Henriksen <dan@adsistance.dk> wrote:

> Den må sku da være varm til den pris, ellers er han sørme meget heldig.
> #SNØFT# Bare det var mig......

Det var også min første tanke hvorfor jeg forlangte alle papirer
fremlagt, hvad jeg også fik, og alt var i skønneste orden. Alt foregik
nu meget seriøst på en pæn firmaadresse.

Med venlig hilsen
Johnny Louis
Nybagt TiBook ejer.

Fra : Johnny Louis

Dato : 06-09-01 16:15

> [...]

> han ringer på den og slynger tallet 16000 ud, bare for at prøve - sælger
> siger ja, køber kører til kbh i løbet af natten og henter den.

Først til mølle, det var også derfor jeg kl. 22,00 forsvandt så
pludselig fra vores hyggelige debat, og hele vejen til Kbh. tænkte jeg
"Bare Morten ikke kommer først, bare Morten ikke kommer først".

Det gjorde du ikke så nu har jeg også budt dig både på stor middag med
overnatning og fri adgang til min konto hvor du må bruge som du lyster.
(ok det er godt nok kun kontoen til DBA men hva fri konto-adgang er det
vel)

Du må også gerne prøve TiBook'en eller er det for ondskabsfuldt.

Med venlig hilsen
Johnny Louis
Nybagt glad TiBook ejer.

Ps. Et lille skår i glæden er at der på et område af ca. 5 x 5 cm er
ridser i skærmen og ved siden af pegepladen, men prisen taget i
beragtning kan jeg godt leve med det.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 06-09-01 18:19

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Først til mølle, det var også derfor jeg kl. 22,00 forsvandt så
> pludselig fra vores hyggelige debat, og hele vejen til Kbh. tænkte jeg
> "Bare Morten ikke kommer først, bare Morten ikke kommer først".

Arhhh godt nok lyder han lidt som en cykel idiot, men i konkurrence
mellem dig i bil og MRK på jernhest, der burde du nu vinde.

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Johnny Louis

Dato : 06-09-01 19:02

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Arhhh godt nok lyder han lidt som en cykel idiot, men i konkurrence
> mellem dig i bil og MRK på jernhest, der burde du nu vinde.

Jo men handelen skulle foregå næsten i Mortens baghave hvortil jeg trods
alt havde 3 timers kørsel til, fra Århus.

Med venlig hilsen
Johnny Louis

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 07-09-01 19:11

Johnny Louis <bendataFJERN@DETTEpostman.dk> wrote:

> Jo men handelen skulle foregå næsten i Mortens baghave hvortil jeg trods
> alt havde 3 timers kørsel til, fra Århus.

Ok, den havde jeg ikke lige fanget.