MacUdbyder?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 03-09-01 23:06

Jeg skal bruge en ISP der kan levere en mac-baseret løsning. Vores
hidtidige udbyder har egentlig været fin m.h.t. oppe-tider o.s.v., men
jeg kan ikke få en reaktion fra dem ang. problemer med statistik og
brudte billedlinks. De svarer ganske enkelt ikke på emails og snailmail.
I telefonen lover de bod og bedring - og har gjort det siden foråret.
Det ene af webstederne skal ligge på en Lasso-server og indeholde en
FileMaker database. Vi valgte Lasso i sin tid, fordi den behersker
forespørgsler til basen flot og hurtigt.

Kom frem med nogle navne, tak. Og gerne osse oplysninger om priser, m.v.
(evt. blot URL's, hvor jeg selv kan læse)

---
venlig hilsen,
Mich. Ottosen

Fra : Peter Brodersen

Dato : 04-09-01 00:52

On Tue, 4 Sep 2001 00:05:30 +0200, mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich.
Ottosen) wrote:

>Kom frem med nogle navne, tak. Og gerne osse oplysninger om priser, m.v.
>(evt. blot URL's, hvor jeg selv kan læse)

Jeg mindes at Avalonia nævnes nu og da, hvad angår Mac-løsninger:

http://www.avalonia.dk/
http://www.avalonia.net/

Jeg har ingen erfaringer selv, men har kun hørt fra enkelte bekendte,
at stabilen var "nogenlunde", men det er flere år siden. Der kan være
sket mange ting i begge retninger siden da.

Der er sikkert flere, der ved noget om webhoteller, i
dk.edb.internet.udbydere.webhotel, så der sætter jeg XFUT til (mit
indlæg bliver også postet i den gruppe, og det samme gør svar til mit
indlæg)

--
- Peter Brodersen

Fra : John Hinge

Dato : 04-09-01 09:18

"Mich. Ottosen" wrote:

<snip ønske om at finde et mac baseret webhotel>
> Kom frem med nogle navne, tak. Og gerne osse oplysninger om priser, m.v.
> (evt. blot URL's, hvor jeg selv kan læse)

Et bedre bud vil være nyhedsgruppen dk.edb.internet.udbydere.webhotel
Der skulle være mulighed for at de kan hjælpe dig derinde.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs