Andet multimedie
Photoshop 6.0 vs. Paint Shop Pro 7.0 ???
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 03-09-01 17:31

Davs.
Hvilke af disse to programmer vil I anbefale at jeg arbejder med?: Photoshop
6.0 - Paint Shop Pro 7.0
Hvilket kan man lave flest og de flotteste detaljer med?
Evt. en samligning af de to programmer ville jeg meget gerne have.
På forhånd tak..

M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på StarWay Online ©
-: www.starwayonline.com :-
"Din nye startside"

Fra : jopa

Dato : 03-09-01 17:59

Morten Jørgensen skrev bla
..
> Hvilke af disse to programmer vil I anbefale at jeg arbejder med?:
Photoshop
> 6.0 - Paint Shop Pro 7.0

Det skal du nok spørge din pengepung om, da der er stor prisforskel, med
Photoshop som den dyreste, men absolut også mest avancerede.
Paintshop Pro kan jo downloades i prøveversion, så start med det.

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Lars

Dato : 03-09-01 19:55

jopa <j@jp-web.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b93b6a7$0$272$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Photoshop som den dyreste, men absolut også mest avancerede.
> Paintshop Pro kan jo downloades i prøveversion, så start med det.

Det kan Photoshop også:

http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.html

Hvad skal du bruge et af disse programmer til? Noget seriøst/professionelt
eller privat/for sjovt?

MVH Lars

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 04-09-01 05:52

Jeg vil godt kunne lave noget flot grafik med nogle flotte overflader.. Kan
Paint Shop Pro bruges til det?

Fra : emj

Dato : 04-09-01 06:50

Morten Jørgensen skrev i
<3b945de7$0$275$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg vil godt kunne lave noget flot grafik med nogle flotte overflader.. Kan
>Paint Shop Pro bruges til det?

Ja, naturligvis kan det da det. Tag en tur på
http://www.jasc.com/products/psp/
Hilsen emj

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 04-09-01 16:36

Jeg syntes ikke at jeg fandt nogle tutorials på den der side.

Fra : emj

Dato : 04-09-01 17:18

Morten Jørgensen skrev i
<3b94f4f1$0$227$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg syntes ikke at jeg fandt nogle tutorials på den der side.

Er det tutorials, du vil se, så prøv på www.prosoft.dk hvor der er
mange danske og hvor du i øvrigt også kan købe programmet.
Der er SÅ mange tutorials med PSP på Nettet og altså en del på
www.jasc.com , hvis du kikker dig lidt omkring
Hilsen emj

Fra : Breinvad.dk

Dato : 09-09-01 15:53