Katteudstillingen i Randers
Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 02-09-01 18:49

Hej allesammen

Nu har jeg så været på katteudstilling (uden egne katte altså) både lørdag
og søndag, og jeg er SÅ positivt overrasket over alle de flinke mennesker
jeg har fået snakket med. De andre gange jeg har været på katteudstilling
har jeg ikke rigtigt villet "forstyrre" men denne gang tog jeg modt til mig,
og det var en positiv oplevelse

Så den snak der var ved Tåstrup-udstillingen om snobbede udstillere kan jeg
overhovedet ikke genkende, heldigvis

(og hej igen, Birgitte, det er sjovt at få "sat ansigt" på folk herfra )

Mange hilsner

Lisbeth
--
---
""STAVNING ELLER KAOS""

Fra : Birgitte

Dato : 02-09-01 20:57

Hej Lisbeth
-Ja det er sjovt at få sat ansigt på alle navnene
Jeg håber du nød synet af mine katte
Fik du kigge på kat ??? Altså en' til dig selv ?
Man er vel lidt nysgerrig
Som regel er folk ikke snoppet, men det kan nogen gange være svært at finde
overskud til at snakke med publikum. Jeg havde selv 5 katte tilmeldt og en
anden af mine killingekøber var også på udstillingen, så der var meget at se
til.
Jeg skulle jo holde øje med både egne katte katte købt fra mit katteri og på
mine konkurenter , så der blev igår løbet lidt stærkt.
Et stort undskyld til alle dem der ledte forgæves efter mig, men jeg befandt
mig løbende mellem to haller.

Mange miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk