Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Radeon VE Tv-out justeringsproblem
Fra : Terje Baeverrud

Dato : 02-09-01 16:54

Jeg har litt trøbbel med mitt nye Ati Radeon VE 32 SDRAM kort.

Jeg bruker min TV som sekundær monitor kopplet til TV-out utgangen på
kortet.

Når jeg kjører i "Extend my Windows desktop onto this monitor" modus, så
fungerer det greit, men....
En liten del av høyre side "forsvinner" bak den svarte kanten, slik at jeg
ikke kan se "x" øverst til høyre på vinduene når disse er maksimert på min
TV-skjerm. Det nytter ikke å justere i properties heller, men jeg har lagt
merke til en sak, når jeg har 256 fargers oppløsning, så har jeg ikke dette
problemet.

Jeg har dette problemet kun når jeg kjører i "True Color (16-bit)" og "True
Color (32-bit)".

Noen som kan hjelpe meg å løse dette problemet?

Fredrik.