TELMORE STYRER
Fra : J.O

Dato : 02-09-01 16:30

Telmore er det eneste rigtig
har ALDRIG haft problemer
med dem

det må være jer der gør noget forkert

Fra : Michael Jensen

Dato : 02-09-01 17:02

"J.O" <Jogi@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Telmore er det eneste rigtig
> har ALDRIG haft problemer
> med dem
>
> det må være jer der gør noget forkert

Og hvad er det så lige du vil have at vi skal få ud af det, smarte ?

Fra : J.O

Dato : 02-09-01 17:05

ved det ikke men vi er 6-7 stykker som har Telmore og har ALDRIG nogen sinde
haft den mindste smule problemer

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 17:01

J.O skrev:

>ved det ikke men vi er 6-7 stykker som har Telmore og har ALDRIG nogen sinde
>haft den mindste smule problemer

Jeg er sikker på (håber det nu også), at der er mindst 6-7 stykker hos
de andre udbydere der ikke har problemer.

Problemet er jo at FLYTTE nummeret (evt. til Telmore). Det har jeg
ikke selv prøvet, og skal derfor ikke kunne fortælle hvordan det
forløber sig - men det er da vist disse problemer folk snakker om for
tiden.

Telmore har så vidt jeg ved over 50'000 kunder, så fordi der er 6-7
stykker (og forhåbentlig flere) der ikke har problemer, så kan man da
ikke konkludere at det bare altid virker.

Har du prøvet at flytte dit nummer fra en anden udbyder til Telmore?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : J.O

Dato : 02-09-01 17:12

min kammerat har fået flyttet sit nr. fornyligt
uden problemer fra TDC til Telmore men det tog LAAAANG tid
tak til TDC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 17:06

J.O skrev:

>min kammerat har fået flyttet sit nr. fornyligt
>uden problemer fra TDC til Telmore men det tog LAAAANG tid
>tak til TDC !

Det er da surt, og jeg har ikke forstand på om hvem der er skyld i de
lange ventetider - men man kan ikke konkludere på baggrund af 6-7
personer om et teleselskab 'styrer'.

>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Disse blev til overs

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : J.O

Dato : 02-09-01 17:17

Det er fair noget det var et udbrud efter at have siddet og
læst "hade" breve det er også kun min og mine kammeraters menning

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 17:17

Hej J.O. (Hvorfor ikke skrive dit navn?)

?

>det var et udbrud efter at have siddet og
>læst "hade" breve det er også kun min og mine kammeraters menning

Et par kommaer, og det bliver væsentligt nemmere at forstå.

Jeg er selv meget tilfreds med Telmore, men jeg brøler ikke ud med
"Telmore styrer" - så kunne vi alle sammen råbe i kor på hvilket
selskab vi nu 'holdte med'. De eneste problemer der har været med
Telmore har været omkring flytningen, og så lige det med, at en
håndfuld kunder ikke fik de penge ind på deres konto, som de nu engang
havde fået hævet fra deres kort.
Det sidste er blevet ordnet, men jeg undrer mig over, at Telmore ikke
skriver på deres webside, at der kan være problemer med at flytte
nummeret - men det (hvis det er rigtigt) ikke har noget med Telmore,
men TDC at gøre. Jeg ville være træt af, at skulle undvære min mobil i
så lang tid som folk har sagt de har måttet undvære deres. Der mangler
lidt oplysning fra Telmores side efter min mening.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lars Christensen

Dato : 02-09-01 23:04

On Sun, 2 Sep 2001 18:05:00 +0200, "J.O" <Jogi@mail.dk> wrote:

>ved det ikke men vi er 6-7 stykker som har Telmore og har ALDRIG nogen sinde
>haft den mindste smule problemer

Og vi kan hermed konkludere at alle der mener noget andet om Telmore
er nogen imbicile idioter

Jeg tror godt jeg kunne finde 6-7 stykker der ville komme med den
modsatte holdning til Telmore

Lars

Fra : John K

Dato : 02-09-01 23:10

> Og vi kan hermed konkludere at alle der mener noget andet om Telmore
> er nogen imbicile idioter
>
> Jeg tror godt jeg kunne finde 6-7 stykker der ville komme med den
> modsatte holdning til Telmore

Det har jeg også på fornemmelsen at det efter hånden er blevet ret let her
på det sidste :)

Mvh

John K

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 16:56

J.O skrev:

>Telmore er det eneste rigtig
>har ALDRIG haft problemer
>med dem

Hmm, mærkelig sætning...

Jeg er selv tilfreds med Telmore - absolut...

>det må være jer der gør noget forkert

Prøv at sætte dig ind i tingene, din påstand her er ikke helt korrekt.

Hvor vil du hen med dit indlæg?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : J.O

Dato : 02-09-01 17:08

bla andet alle de problemer der bliver snakket om
ang. forflytning af Nr. det er da ikke Telmores skyld
det går så sløvt det er jo bla. TDC der holder på
deres abonementer men det er jo nemre og give
dem skylden det har jeg set
så mange gange her på gruppen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 17:05

J.O skrev:

>bla andet alle de problemer der bliver snakket om
>ang. forflytning af Nr. det er da ikke Telmores skyld

Det skal jeg ikke gøre mig klog på, har ikke selv prøvet at flytte.

>det går så sløvt det er jo bla. TDC der holder på
>deres abonementer men det er jo nemre og give
>dem skylden det har jeg set
>så mange gange her på gruppen

Hvis jeg skulle flytte til et nyt selskab, og det nye selskab sagde,
at jeg bare skulle gøre sådan og sådan - og jeg så gjorde det - og det
ikke virkede - så ville jeg også blive lidt knotten på mit nye
selskab. De skal have deres bagland i orden - ellers må de oplyse at
der er problemer omkring det.

Well, jeg har ikke den store interesse i denne debat, jeg undrede mig
bare over et 'tomt' indlæg med overskriften "Telmore styrer". Det
ville efter min mening svare til at skrive "Bøger er kedelige".

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : J.O

Dato : 02-09-01 17:16

Fra : PHK

Dato : 03-09-01 12:43

> [...]
> ikke virkede - så ville jeg også blive lidt knotten på mit nye
> selskab. De skal have deres bagland i orden - ellers må de oplyse at

Jeg fik at vide af Telmore support her i eftermiddags at alle burde have
fået besked om problemerne.

Jeg har intet fået at vide.

Nogen her der har fået noget at vide per mail?

--
_
|_|

Fra : Fischer

Dato : 02-09-01 17:48

> [...]
> det går så sløvt det er jo bla. TDC der holder på
> deres abonementer men det er jo nemre og give

Du aner ikke en pind om hvad du snakker om!
Det er ikke TDC der holder på kunderne, men det er TDC der skal opdatere den
centrale database med mobilnumre, og det har de ikke kunnet følge med til.

Men det er Telmore der har solgt mig 1 stk. flytning med en "nedetid" på op
til 4 timer. Jeg er nu oppe på 24 dage.
At Telmore ikke har formået at få deres leverandør (TDC) til at afsætte de
fornødne ressourcer til at levere varen bør ikke være kundens (mit) problem.

Desuden har Telmore fortsat med at tage nye kunder ind efter de kunne se at
det hele ville bryde sammen. Dermed har de i høj grad bidraget til deres
eget kaos.
Et ansvarligt selskab ville have bedt nye kunder vente lidt i stedet for at
tilsvine dem de allerede havde solgt en vare til.

*Fischer

Fra : PHK

Dato : 03-09-01 12:44

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Et ansvarligt selskab ville have bedt nye kunder vente lidt i stedet for
at
> tilsvine dem de allerede havde solgt en vare til.

Har de hævet penge på vores konto?

De må ikke hæve før varen er leveret, vel?

--
_
|_|

Fra : John K

Dato : 03-09-01 13:50

> at
>
> Har de hævet penge på vores konto?
>
> De må ikke hæve før varen er leveret, vel?

For mit vedkommende er det nu snart to måneder siden de hævede pengene - det
eneste jeg har fået for de penge er en masse besvær og en lukket telefon :(

Mvh

John K

Fra : PHK

Dato : 03-09-01 12:42

> [...]
> det går så sløvt det er jo bla. TDC der holder på
> deres abonementer men det er jo nemre og give

Mit nummer er bestilt d. 26/7 til overflytning.

16/8 er det blevet opsagt.

30/8 er det blevet lukket.

Hvorfor har Telmore lukket mit nummer når de ikke kan genåbne det i deres
eget selskab?

Hvorfor har Telmore ikke sørget for at det blev åbnet igen, så jeg kan blive
ved med at tale til TDC og Telmore er klar til at overflytte?

Hvorfor skal vi - og vi er mange - slåsse med teleselskaberne pga. det.

Hvorfor klager vi ikke til Telestyrelsen i stedet for at brokke os her *)

--
_
|_|
| er (DK - Esbjerg)

Jeg ringer til Telestyrelsen i eftermiddag. Jeg _gider_ ikke finde mig i
det!

Fra : J.O

Dato : 02-09-01 17:44

ved flytning af NR.

Det er meget vigtigt, at du ikke selv opsiger dit abonnement (gælder også
DUET) - det gør vi for dig. Har du allerede opsagt dit abonnement kan dit
nuværende teleselskab afvise, at nummeret kan flyttes. Derfor skal du
kontakte dit nuværende teleselskab og få oplyst, hvordan du overflytter
nummeret til TELMORE.(taget fra Telmore's side)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 17:40

J.O skrev:

> [...]
>kontakte dit nuværende teleselskab og få oplyst, hvordan du overflytter
>nummeret til TELMORE.(taget fra Telmore's side)

Ja?

Jeg tror de fleste af dem der har prøvet at flytte deres nummer har
gjort helt som der stod, hvis det er det du hentyder til.

Det ville være lidt nemmere hvis du skrev lidt mere...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Tom Manczak

Dato : 03-09-01 13:17

> Ja?
>
> Jeg tror de fleste af dem der har prøvet at flytte deres nummer har
> gjort helt som der stod, hvis det er det du hentyder til.

netop, man kan heller ikke gøre så meget andet, hvis man nu forstår
forskellen mellem at lukke et nr eller flytte det.
--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark
ICQ 110297734

Fra : Fischer

Dato : 02-09-01 17:54

> Det er meget vigtigt, at du ikke selv opsiger dit abonnement (gælder også
> DUET) - det gør vi for dig.

Det fulgte jeg til punkt og prikke .... og jeg venter stadig på Telmore!

*Fischer

Fra : Allan H. Honner

Dato : 02-09-01 18:29

On Sun, 2 Sep 2001 18:43:47 +0200, "J.O" <Jogi@mail.dk> wrote:

> [...]
>kontakte dit nuværende teleselskab og få oplyst, hvordan du overflytter
>nummeret til TELMORE.(taget fra Telmore's side)

Ja jeg fik Telmore til at opsige mit abonnement hos Sonofon. Det kunne
de godt finde ud af, det blev opsagt for 18 dage siden. Men Telmore
har så ikke kunne finde ud af at få mit nummer overflyttet.

Jeg må så sige, at jeg er temmelig ligeglad med, hvem fejlen ligger
hos, det er Telmore, der har lovet at overflytte mit nummer, og det
forventede jeg at de kunne gøre med en maksimal nedetid på fem
minutter som de lover i deres FAQ. Jeg har tilladt mig, at indsætte
spørgsmålet og svart fra deres FAQ, hvor man kan se det :

<citat>
- Har jeg ingen telefonforbindelse i overflytningsperioden?
Nej - selve flytningen fra dit gamle SIM-kort til det SIM-kort du har
modtaget af TELMORE tager ca. fem minutter. Det er kun i dette
tidsrum, du ikke har telefonforbindelse.
</citat>

Det svarer ikke rigtig overens med de 18 dage jeg har været uden
telefonforbindelse, og for at sige det som det er , er jeg ret træt af
Telmore efterhånden. Hvis de så bare svarede på de mails man sendte
dem, men det kan de åbenbart heller ikke finde ud af.

Så alt i alt. Nej Telmore styrer ingen steder.

--
Venlig hilsen
Allan H. Honner

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-09-01 18:49

Allan H. Honner skrev:

>Ja jeg fik Telmore til at opsige mit abonnement hos Sonofon. Det kunne
>de godt finde ud af, det blev opsagt for 18 dage siden. Men Telmore
>har så ikke kunne finde ud af at få mit nummer overflyttet.

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare venter til ALT er på plads, med
at opsige det gamle abonnement. Er der en logisk forklaring på det,
kan det ikke lade sig gøre som systemet er nu?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Tag et smut forbi www.simlock.dk og se hvad vi kan hjælpe med.

Se hvad kunderne har at sige: www.fergusons.dk/simlock

Fra : Hauge

Dato : 02-09-01 19:12

Hejsa

"Allan H. Honner" <guesswho@nospam.dk> wrote in message
> Så alt i alt. Nej Telmore styrer ingen steder.

Joda, de styrer da mod afgrunden

Mvh Hauge

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-09-01 13:09

"Hauge" <hauge@CUThrcnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> "Allan H. Honner" <guesswho@nospam.dk> wrote in message
>
> Joda, de styrer da mod afgrunden

Det må vi da ikke håbe, for jeg er kunde hos Telmore, så de har bare at
holde sig ovenvande, ellers er jeg nød til at gå over til de andre såkaldte
åh-så-billige Teleselskaber (som f.eks. VIC & Orange etc.) og det har jeg
sgu ikke råd til.
(Øh - forresten - der er vist noget der hedder Tiscali, så helt galt behøver
det måske ikke at gå.

> Mvh Hauge

Jeg har desværre ikke rigtig noget at brokke mig over, så undskyld
indlæggets manglende seriøsitet.

Mvh.
Kim Larsen

Fra : Tom Manczak

Dato : 03-09-01 13:22

> (Øh - forresten - der er vist noget der hedder Tiscali, så helt galt
behøver
> det måske ikke at gå.

deres kundeservice har lige så lang kø som Tiscali ADSL support. minimum
20 min, det er nok værd at tage med. da jeg overvejede tellmore eller
tiscali der ringede jeg først til tiscali. efter 10 min gad jeg ikke
vente mere og ringede til tellmore istedet. 2 minutter, og der var
betjening.

Fra : Lars Christensen

Dato : 02-09-01 23:12

On Sun, 02 Sep 2001 17:29:24 GMT, guesswho@nospam.dk (Allan H. Honner)
wrote:

> [...]
>Telmore efterhånden. Hvis de så bare svarede på de mails man sendte
>dem, men det kan de åbenbart heller ikke finde ud af.

Hvis Telmore havde skrevet sandheden (hvad de nok ikke vidste noget om
da de skrev FAQ'en) så havde de ikke fået nogen nye kunder - at de så
ikke skriver at der er problemer hos TDC evt. Telmore med overførslen
af mobilnummeret er jo så kun Telmores problem og flere utilfredse
kunder hængende i røret konstant.

Lars

Fra : Fischer

Dato : 02-09-01 17:33

> Telmore er det eneste rigtig
> har ALDRIG haft problemer
> med dem

Og hvad kan vi bruge det til - os der har store problemer med Telmore?
....... Troll

> det må være jer der gør noget forkert

Du behøver ikke at udstille din urealistiske lave IQ.

*Fischer

Fra : Tom Manczak

Dato : 03-09-01 13:15

> Du behøver ikke at udstille din urealistiske lave IQ.

sådan! LOL

Fra : Tom Manczak

Dato : 03-09-01 13:12

> det må være jer der gør noget forkert

Det er jo ligesom at sige alle amerikanere er dumme...vel vidende om at
der findes 250 mio af dem, hvor nogle af dem godt kan være kloge
alligevel.

Det der sker forkert med nummerflytning kan der være mange forskellige
grunde til (måske ikke helt 250 mio , og det må være en meget
kompliceret ting at udføre, i kraft af at der ofte går noget galt.