Surprise i Imperial
Fra : Jonas Skjoldan

Dato : 02-09-01 14:56

Efter at have været til Suprise i Imperial hvor de viste Moulin Rouge, vil
jeg lige sige 2 ting.. :)

1. omkring Imperial's valg af film.. se den var totalt malplaceret, til
sådan et publikum der kommer til sådan en aften, skal man altså ikke vise
sådan en film, men istedet noget mere slags "Popcornfilm", især sådan en dag
som igår da der havde været landskamp, og der kom nogle stykker derfra(som
man jo kunne regne med)og sådan, bare et ønske om at Imperial tænker sig
lidt om hvilken film de sætter op næste gang.. :)

2. .nu om filmen, jeg gik ind til surprise og regnede med at jeg skulle se
Arnold.. eller Rush Hour 2.. og min første tanke da jeg fandt ud af at det
var denne film, var Fuck hvor noget lort. Men jeg blev meget overrasket, jeg
må sige at jeg er totalt solgt til denne film, den var jo skide god!!
Rigtigt flot filmet, god scenografi, god historie, rigtig god måde de kædede
historien sammen med musikken, rigtig god musik, godt skuespil.

Så jeg vil til ale dem som jeg kender, anbefale denne film, men de skal gå
ind og se den vidende at de skal ind og se en meget unormal amerikansk film,
men som er meget seværdig.

Just my two cents.

/jonas

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-09-01 22:59

On Sun, 2 Sep 2001 15:56:09 +0200, "Jonas Skjoldan"
<dsl4769@vip.cybercity.dk> wrote:

>Så jeg vil til ale dem som jeg kender, anbefale denne film, men de skal gå
>ind og se den vidende at de skal ind og se en meget unormal amerikansk film,
>men som er meget seværdig.

Jeg havde det stort set på samme måde (udover at deres valg af film
ikke bekymrede mig personligt så meget; jeg var meget tilfreds med
Romeo + Julie) - og bagefter var den gruppe folk, jeg var inde og se
den med, enig om at det var en rigtig, rigtig rar afveksling i forhold
til de lidt-for-smarte film, der ellers typisk har været til
surprisepremierer.

Så set i forhold til dem af os, der har gået en del år til
surprisepremiere (dog mest i Scala - snif), så er den slags
"anderledes" film ret velkomne "nu og da".

--
- Peter Brodersen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-09-01 12:00

"Jonas Skjoldan" <dsl4769@vip.cybercity.dk> writes:

> [...]
> man jo kunne regne med)og sådan, bare et ønske om at Imperial tænker sig
> lidt om hvilken film de sætter op næste gang.. :)

Eller også skal folk, der ikke værdsætter gode film, holde sig
væk. Hvis folk vil have noget, de ved hvad er, så hører de ikke til i surprise-publikummet.

Jeg viste _intet_ om Moulin Rouge og jeg blev simpelthen blæst
væk. Jeg var som fortryllet i de timer filmen varede. Det er min
bedste biografoplevelse i meget, meget lang tid.

Det eneste der ødelagde oplevelsen var spaderne, der sad og skreg
"buuh".

Imperial har endnu ikke fejlet i deres surprise-filmvalg.

> Så jeg vil til ale dem som jeg kender, anbefale denne film, men de skal gå
> ind og se den vidende at de skal ind og se en meget unormal amerikansk film,
> men som er meget seværdig.

Hvis de har set Romeo+Juliet og ved, det er samme instruktør er de
advaret.

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,