Telmore: Hvornår fåes numrene i telefonbog~
Fra : Anon

Dato : 02-09-01 09:41

Subj...

--
Anon

To reply remove "SPAMMER"...

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 02-09-01 10:30

"Anon" <anon@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:egmk7.21947

> Subj...

Jeg har stillet dem det spørgsmål flere gange i løbet af sommeren - jeg
anser det nemlig som en væsentlig mangel ved mit Telmore-abonnement,
at der ikke er nummeroplysning på mit nr.

To gange fik jeg i deres kundeservice at vide, at det var 'lige på trapperne'.
Men da der ikke skete noget, gik jeg dem på klingen, og deres
markedschef måtte så indrømme, at de har problemer med håndteringen
af data til nummeroplysningen, og at det derfor trækker ud. Han ville ikke
give nogen tidsfrist men lovede, at de arbejder på sagen. Så må vi håbe,
at det passer - ellers må vi jo gå dem på klingen igen...

Mvh.
Erland

Fra : Anon

Dato : 02-09-01 10:52

Tak for svaret...

Enig, så må vi gå dem på nerverne :)

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-09-01 13:26

I så fald, at Telmore på et tidspunkt vil videregive telefonnumre til til
TDC´s "De gule sider", bør Telmore (og eventuelt andre selskaber med samme
planer) gøre deres kunder opmærksomm på det, således at kunderne kan nå at
gøre selskabet opmærksom på at ønsker at hemmeligholde deres telefonnummer
hvis dette måtte være tilfældet.

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 03-09-01 14:28

On Mon, 3 Sep 2001 14:25:58 +0200,
Kim Larsen <kim.l@sol.dk> wrote:

> [...]
> gøre selskabet opmærksom på at ønsker at hemmeligholde deres telefonnummer

Står det ikke i deres betingelser? Det er da vist meget almindeligt.

--
Like a rat in a maze Anders Bo Rasmussen mailto:fuzz01@spamfilter.dk
The path before me lies Frimestervej 42 1.tv http://www.fuzz.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-09-01 18:28

Kim Larsen skrev:

> [...]
>gøre selskabet opmærksom på at ønsker at hemmeligholde deres telefonnummer

Du kunne ved tilmelding hos Telmore vælge om du ville have udeladt
nummer. Jeg tror allerede du kan finde folks Telmore-numre hos
Oplysningen (118). Der findes i hvert fald nogle numre som jeg ikke
mener findes på www.dgs.dk

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Tag et smut forbi www.simlock.dk og se hvad vi kan hjælpe med.

Se hvad kunderne har at sige: www.fergusons.dk/simlock

Fra : Anon

Dato : 04-09-01 12:47

Tja, mit nummer i mellemtiden dukket op på www.dgs.dk

Så lidt sker der da :)

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 04-09-01 23:49

"Anon" <anon@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, mit nummer i mellemtiden dukket op på www.dgs.dk

Mærkeligt - det er mit ikke... Og de skriver stadig i 'fejlmeddelelsen',
at der kun medtages numre fra nogle af teleselskaberne, deriblandt
_ikke_ Telmore

Men jeg håber da, at Telmore snart får fingeren ud af et vist sted mht.
den lovede nummeroplysning...

Erland

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-09-01 23:51

Anon skrev:

>Tja, mit nummer i mellemtiden dukket op på www.dgs.dk

Dit Telmore-nummer? Jeg kan ikke se mit.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
*** Tilbud indtil 14. september: BETAL FOR 1, FÅ LÅST 2 OP! ***

Fra : Anon

Dato : 05-09-01 11:05

> Dit Telmore-nummer? Jeg kan ikke se mit.

ja

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-09-01 11:06

Anon skrev:

>ja

Mærkeligt - jeg har lige prøvet igen - jeg får også listen over
samarbejdspartnere, uden Telmore.

Er det evt. et nummer du har flyttet fra et andet selskab (som står på
listen) - så vil jeg tro det er derfor. De har måske ikke registreret
at du er flyttet endnu, om nummeret så forsvinder igen når det er
sket, det ved jeg ikke.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Tilbud indtil 14. september: LÅS 2 OP, BETAL FOR 1!

Fra : Anon

Dato : 05-09-01 12:25

> [...]
> listen) - så vil jeg tro det er derfor. De har måske ikke registreret
> at du er flyttet endnu, om nummeret så forsvinder igen når det er

Også min tanke.
Men nummeret HAR været væk, efter jeg tog det med fra TDC - og nu er det
dukket op igen?!

Fra : Deaster

Dato : 05-09-01 13:14

> [...]
> listen) - så vil jeg tro det er derfor. De har måske ikke registreret
> at du er flyttet endnu, om nummeret så forsvinder igen når det er

Ja mit er forsvundet efter jeg skiftede fra Orange til Telmore.

Jesper (Deaster)
Stop idioterne:
www.stopcopydan.dk

Fra : Peter

Dato : 03-09-01 18:43

"Kim Larsen" skrev

> [...]
> at kunderne kan nå at gøre selskabet opmærksom på at ønsker at
> hemmeligholde deres telefonnummer hvis dette måtte være tilfældet.

Det er ikke et spørgsmål om vilje. Telmore er lovmæssigt forpligtet til
at videregive deres telefonnumre, såfremt kunden ikke har givet Telmore
besked om at hemmeligholde det (og herudover skal Telmore også
videregive hemmelige numre mhp. alarmcentraler mv.). Det er således
kunden, der skal bede om hemmeligholdelse fx ved oprettelsen, og
kunden kan således ikke tilbagelænet vente på at blive spurgt.