Flette html php fil ind i en anden php fil~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 01-09-01 21:23

Hej NG.
Jeg kører med portal systemet PostNuke på min hjemmeside. (den virker ikke i
øjeblikket)
Men hvis du ikke kender det så kan man selv lave nogle nye sider til det så
menuen og footeren og headeren kommer med automatisk.
Men nu har jeg anskaffet mig en topliste, man da jeg gerne vil have den
flettet ind i sådan en fil. Så kan det ikke lade sig gøre at skrive noget i
bare html som der sætter en anden php fil ind?

Dette er rimeligt svært at forklare. Men jeg håber at I forstår dette. På
forhånd tak.
--
M.v.h Morten Jørgensen
Webmaster og Redaktør på StarWay Online ©

Fra : Christian Joergensen

Dato : 02-09-01 22:25

Morten Jørgensen <tbd@mailme.dk> wrote:

> Så kan det ikke lade sig gøre at skrive noget i
> bare html som der sætter en anden php fil ind?

Ikke *ren* bar HTML - du kan jo prøve at lave en:

<?php include "/home/blah/phpfil.php" ?>

--
Christian Jørgensen / You need to upgrade your VESA local bus to a
http://www.razor.dk / MasterCard local bus.