Andet multimedie
bentjuul 3670
konvertering af avi til mpeg ??
Fra : Lhs

Dato : 01-09-01 21:15

Hej

Jeg har en avi fil, jeg gerne vil have konverteret til en eller to mpeg
filer - skal afspilles på et dvd maskine, der kan spille vcd og mpeg filer,
jeg vil helst have det på to cder - dvs. en avi (689 mb) = 2 cder ( max 2x
650 mb) hvordan gør jeg det gratis ??

Lhs

Fra : Mogens

Dato : 01-09-01 21:33

On Sat, 1 Sep 2001 22:15:12 +0200, "Lhs" <shane@get2net.dk> wrote:

> [...]
>jeg vil helst have det på to cder - dvs. en avi (689 mb) = 2 cder ( max 2x

F.eks. medprogrammet TMPGEnc som er freeware

Kik på www.doom9.org og www.vcdhelp.com for mere info

Du kan finde programmet på vcdhelp

Mvh Mogens