Visual plug-ins til iTunes
Fra : J.C. Voss

Dato : 01-09-01 13:08

Er der nogen der med succes har tilføjet nye visual plug-ins til iTunes
1.1DK. Jeg har downloadet et par stykker fra Versiontracker [FlowerPower
og Origami], men jeg kan nok bare ikke finde ud hvor jeg skifter dem
henne i iTunes. I ReadMe-filerne til de to plug-ins står der at man bare
"select the plug-in from the visuals menu" hvis danske pendent vel må
være "Effekter". Man kan bare ikke vælge mellem flere forskellige på
iTunes 1.1DK, skal det hermed implicit forstås, at det ikke er muligt på
DK-versionen?

--
'Det var mig der inspirerede | Remember Occam's razor? |