Display.
Fra : Fischer

Dato : 01-09-01 09:12

Er der nogen der ved hvor man kan købe et nyt LCD display til en Ericsson
A1018s?
T-Hansen har det tilsyneladende ikke.

*Fischer

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 01-09-01 10:08

Fischer skrev:

> Er der nogen der ved hvor man kan købe et nyt LCD display til en Ericsson
> A1018s?
> T-Hansen har det tilsyneladende ikke.

Kan det svare sig selv om du kunne købe et nyt? Den koster ca. 500 kr med
taletid...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig,ellers så kig på

Fra : Fischer

Dato : 01-09-01 12:27

Ericsson

> Kan det svare sig selv om du kunne købe et nyt? Den koster ca. 500 kr
> med taletid...

Hvor?
Jeg har set en Nokia 5110 med taletid til 599,- men alt derunder plejer at
være Alcatel, Motorola el. lign.

Hvis et display f.eks. kostede 200,- eller under, så synes jeg godt det kan
betale sig.

*Fischer

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 01-09-01 12:37

http://www.mobilpriser.nu/index.php?showprod=Ericsson&showmodel=A1018s

> Jeg har set en Nokia 5110 med taletid til 599,- men alt derunder plejer
> at være Alcatel, Motorola el. lign.

Nokia 5110, 199 kr. + abb i 6 måneder (150 kr.) det giver 349 kr... og så er
der jo ikke nogle der siger at den ikke kan unlockes før tiden...

> Hvis et display f.eks. kostede 200,- eller under, så synes jeg godt det
> kan betale sig.

Tjaa....

/bm

Fra : Fischer

Dato : 01-09-01 13:56

> http://www.mobilpriser.nu/index.php?showprod=Ericsson&showmodel=A1018s

Jeg har aldrig haft megen fidus til Mobilpriser.dk
Det er som om at forhandlerne er bedre til at få de gode tilbud ind på siden
end at få dem fjernet igen.
Jeg tror at de fleste priser på siden er outdated.

Eksempel Ericsson T10s:
http://www.mobilpriser.nu/index.php?showprod=Ericsson&showmodel=T10
44,- kr. hos Tele Spar, men går du ind på deres hjemmeside, så fører de ikke
T10 længere.

Og også T18:
http://www.mobilpriser.nu/index.php?showprod=Ericsson&showmodel=T18
som fås med debitel hos Eurotalk til 199,- ...... nix-bix den koster faktisk
599,-

Og sådan kunne man blive ved ........

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 01-09-01 16:52

> Tjaa....

Efter at have undersøgt markedet har du nok ret.
Det er nok lige så nemt at købe en ny til knægten.

*Fischer

Fra : Niller

Dato : 01-09-01 22:47

Prøv at ringe til Teleservice - teleservice.com - de har alle reservedele
til foner og sælger også til private. Jeg vil skyde på du skal slippe en
250,- bobs for et display + 90,- til montering, hvis du selv kan smide
telefonen forbi.

MVH

Niels Præstegaard