Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
bankoverførsel
Fra : apollo14

Dato : 31-08-01 20:01

Hvor længe vil der gå hvis man overfører ´fra en bank til en anden bank

--
apollo14
Flower: 19262549

Fra : Mark Beaumont

Dato : 01-09-01 00:57

"apollo14" <apollo14dk@hotmail.com> skrev
> Hvor længe vil der gå hvis man overfører ´fra en bank til en anden bank

Det afhænger af hvilken bank du benytter.

I det pengeinstitut som jeg benytter (SkandiaBanken), er indtastningsfristen
kl. 21, hvis pengene skal være på modtagerens konto 1. bankdag efter
indtastning.

Vh Mark

Fra : 2bak

Dato : 02-09-01 08:48

Jeg har lige et tillægsspørgsmål:
Hvis jeg fra min danske bankkonto skal overføre fx 500 norske kroner til
en norsk bankkonto, hvad koster dette så, inkl. vekselgebyr og andet
gebyr?

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Sørensen

Dato : 02-09-01 12:31

In article <Orlk7.28914$Ay1.872969@news000.worldonline.dk>,
2bak.news@kandu.dk says...
> Jeg har lige et tillægsspørgsmål:
> Hvis jeg fra min danske bankkonto skal overføre fx 500 norske kroner til
> en norsk bankkonto, hvad koster dette så, inkl. vekselgebyr og andet
> gebyr?

Penge!

- Ta' dog og spørg i din bank, bankerne har jo lige så forskellige priser
som købmænd har på bleer...

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

..sig not found

Fail, Crash or Explode?

Fra : 2Bak

Dato : 02-09-01 11:49

Jo, jeg kunne finde ud selv ved at løfte knoglen, men jeg skulle altså bruge
oplysningen i dag søndag.
Har fået svar.

Fra : Peter Sørensen

Dato : 02-09-01 22:57

In article <9mt2qr$1oqm$1@news.cybercity.dk>, jma@mobil.dk says...
> Jo, jeg kunne finde ud selv ved at løfte knoglen, men jeg skulle altså bruge
> oplysningen i dag søndag.
> Har fået svar.

> som købmænd har på bleer...

Nå, ok, jeg tænkte ikke lige på at bankernes web-sider var lukket om
søndagen - sorry...

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

The solution to many problems lies in having somebody else do the work.
[Andrew S. Tanenbaum]

Fra : 2Bak

Dato : 02-09-01 22:18

Jeg kunne i hvert fald ikke finde en prisliste på min banks hjemmeside.
http://www.bgbank.dk/