Matador på DVD
Fra : Bjarne Duelund

Dato : 31-08-01 19:07

Måske ikke den største nyhed, men måske guf for hardcore Matador fans.

Desværre kommer der kun to afsnit på hver DVD (ligesom med TV-serien "Edderkoppen"),
dvs. 12 stk. DVD for alle 24 afsnit!

Det synes jeg er horribelt, jeg havde da regnet med 4-6 afsnit på hver, ligesom jeg troede
(eller håbede) at "Edderkoppen" ville komme på én dobbelt DVD.

Hvad synes i andre ?

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 31-08-01 19:13

"Bjarne Duelund" <_X_duelund@danbbs.dk> writes:

> dvs. 12 stk. DVD for alle 24 afsnit!
>
> Det synes jeg er horribelt, jeg havde da regnet med 4-6 afsnit på hver, ligesom jeg troede
> (eller håbede) at "Edderkoppen" ville komme på én dobbelt DVD.

Der er mange afsnit som er på halvanden time, så det virker rimeligt
nok på mig.

Så er det værre med Time-lifes Muppet Show-DVD'er: 3 afsnit af knap 25
minutter pr. disk.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Plej omgang med vise, så bliver du vís,
The RockBear. ((^)) den, der omgås tåber, går det ilde."

Fra : Morten Steen

Dato : 31-08-01 19:28

> Så er det værre med Time-lifes Muppet Show-DVD'er: 3 afsnit af knap 25
> minutter pr. disk.

Hvilket minder mig om : har nogen set et sted man kan købe disse? Den
web-side i USA man kan bestille dem fra sender ikke til Europa. 3 afsnit
eller ej, jeg SKAL have disse DVD'er!

Morten

Fra : NPS

Dato : 31-08-01 19:16

jeg er enig, dog kan der ikke være 6 afsnit af matador på en dvd, men 3-4
ville have været passende.
Jeg har også set at de nu har valgt at udgive rejseholdet på dvd, her dog 3
afsnit på hver dvd.

MVH

NPS