Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Til den nye pc....
Fra : Christopher Tracy

Dato : 31-08-01 16:14

Hej ...

Skal til at købe ind til den nye pc, jeg vil bygge, men er så kommet i tvivl
om noget....(det er første gang jeg skal prøve dette).

Jeg sidder og kigger efter et grafik, og har egentlig bestemt mig til et
Hercules 3D Prophet 4500 m/TV-Out.
Men nu er det så'en at jeg på et tidspunkt godt vil ha' mig et rigtigt
TV-kort med tuner og in/out osv. Men så slog det mig: kan man bruge et
TV-kort istedet for et grafik kort ? - Hvis ja, hvilket TV-kort er det så at
anbefale ?
Hvis nej - "Nå", og hvilket er det så at anbefale til Hercules grafik-kortet
?

/C.T.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-08-01 18:39

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> anbefale ?
> Hvis nej - "Nå", og hvilket er det så at anbefale til Hercules

Jeg har et TerraTec TValue TV-kort som arbejder
fint sammen med min V-7700 grafikkort.

Video eller cabel tv ind ad ant-in stikket,
og video ud via grafikkortet.

MVH