Apocalypse Now: Redux på DVD den 20. nov (~
Fra : Lars Vadsholt

Dato : 31-08-01 12:56

Hej

Ifølge www.thedigitalbits.com vil Apocalypse Now: Redux blive udgivet på DVD
den 20. november. Ser ud til at julen kommer tidligt i år

mvh
Lars

Fra : Morten Steen

Dato : 31-08-01 13:11

Har du set Redux'en, Lars? Var den god?

Morten

Fra : Lars Vadsholt

Dato : 31-08-01 17:29

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> wrote in message
> Har du set Redux'en, Lars? Var den god?

Godt spørgsmål. Nej jeg har ikke set den, så mine forventninger hænger 100%
på de anmeldelser jeg har set. Men jeg har set den originale en hel del
gange, og jeg kan blive ved med at se den. Det er ikke den bedste krigsfilm
jeg nogensinde har set, men jeg mener heller ikke at den absolut skal ses
som en krigsfilm. Men jeg glæder mig meget til at se den som hr. Coppola
oprindeligt havde tænkt sig at se den. Action sekvenserne skulle være meget
realistiske (uden brug af CGI effekter).

mvh
Lars

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 02-09-01 12:24

vadsholt@mail1.stofanet.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>meget
>realistiske (uden brug af CGI effekter).

Jeg skla lige være sikker, men er det ikke den film man kan se i Imperial
d. 7 september ??

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 02-09-01 19:25

v1707@groenjord.dk,Ny-Internet writes:
>Jo. Jeg ser frem til at se den på et stort lærred for første gang, men jeg
>må da indrømme, at jeg egentligt synes, Apocalypse Now var lang nok i
>forvejen.

Jeg glæder mig også, jeg aner ikke hvad filmen handler om, men en af mine
venner har lokket mig med...

mvh

dan