Flybilletter Thailand
Fra : Rasmus Hald

Dato : 30-08-01 18:32

Hej NG
Jeg har ved gennemlæsning af tidligere posts fundet info om flybilletter til
Thailand, men er der ikke en der gider hjælpe alligevel.

Problemet er flg. Vi er et par stykker der har snakket om at skulle til
Thailand i hele december, for at rejse rundt med en rygsæk. Jeg har prøvet
at finde pris/kvalitet på forskellige flyselskaber der flyver til Thailand,
men jeg synes det er ret ugennemsigtigt.
Umiddelbart synes jeg det ser mest interessant ud med thai airways cph
direkte til bkk, da flyvetiden hermed er ret kort, men da jeg er jyde skal
jeg jo selvfølgelig også beregne transport til djævleøen. Jeg kan dog ikke
finde prisen på denne tur nogen steder.
Jeg er dog kommet frem til at prisen cph-bkk retur koster ca 5000, og jeg
vil også helere give lidt ekstra hvis service/rejsetid er det værd.
derfor flg spørgsmål?
Pris på rejsen:
rejseselskab:
Hvor køber jeg billetterne:
hvor meget ekstra koster det at flyve på business class:
Hvis i har øvrige relevante oplysninger vil det være dejligt.
Jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe, så på forhånd tak
m.v.h.
Rasmus Hald

Fra : Mickey

Dato : 30-08-01 17:40

"Rasmus Hald" <rasmusXXX@hald.nu> skrev i en meddelelse news:3b8e6991$0$828

> [...]
> jeg jo selvfølgelig også beregne transport til djævleøen. Jeg kan dog ikke

www.dsb.dk - tog lige til terminal 3 i lufthavnen, de kører hver time fra
Aalborg, og Esbjerg, hver anden time fra Struer.
Prisen for sådan en tur er ca. 220kr fra Aalborg/Esbjerg med WildCard,
omkring 320kr uden.

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/coderedworm.html

Fra : FRBI

Dato : 30-08-01 20:49

Hej Rasmus.

Hvis du flyver med SAS eller deres partnere "star alliance" heri er
Thaiair også medlem, er der kommet noget der hedder SAS airRail ticket
, her er togprisen 200 kr t/r fra jylland på economy og 400 kr. t/r på
business.
Flypriserne med SAS og Thai er de samme, nemlig 5400 kr. retur + 176
kr i skat i cph. Du kan godt få billigere biletter men så er det med
aeroflot eller pakistan international til ca. 4200 kr + de 176 kr.
Men med SAS og Thai er det 11 timer non-stop uden mellemlandinger.
Hvis du vil flyve på business er det + 50% på prisen.

Hilsen Frank.

Fra : Leif Siripot

Dato : 31-08-01 17:32

Hej Frank

kan du ikke lige fortælle hvordan du får bussiness class billetter til + 50%
af prisen, for så vil jeg da meget gerne have nogen.

Bussiness class CPH - BKK med Thai air koster lige i omegnen af 18.000,- det
gav jeg sidste gang. Og 1. class koster omkring 35.000,-
mvh.

leif

Fra : FRBI

Dato : 31-08-01 22:28

Hej Leif.

Ja du har ret , min fejl sorry.
En t/r business cph - bkk 19300 kr.

Fra : PC

Dato : 30-08-01 21:14

Hvis du tænker på at rejse på business class, så fatter jeg altså ikke dit
spørgsmål om prisen med DSB til København !!!
Hvis du har problemer med at finde ud af prisen på denne strækning i
Danmark, håber jeg at du sætter dig grundigt ind i den tur som du planlægger
til Thailand !....prøv eks. disse link http://www.backpacker.dk/ og
http://www.travelforum.org/thailand/, hvor du kan få svar og hjælp på mange
af de spørgsmål, som du helt sikkert må have til sådan en tur.
Jeg ved ikke om det er din første tur ud i den vide verden, men jeg har
aldrig set BackPackere på business class. For BackPackere er en vigtig del
af fornøjelsen at udsætte sig selv for de værste pinsler og rejse ydmygt, da
den efterfølgende historiefortælling herom vil give dig en høj status hos
artsfæller, når du i Siam bugten på Koh Samui eller på kollegiet sidder og
praler med de pinsler du har gennemgået på din tur !
God tur
Poul

Fra : OTTO RØRBYE

Dato : 11-02-02 19:55

PC <bbb7714@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9mm63q$ua0$1@news.cybercity.dk...

Fra : bamsefarr

Dato : 31-08-01 02:29

hejsa med dig

Ja som backpacker burde du rejse med PIA fordi der sker altid det uventede
og det er værd at komme hjem og snakke om, Thaiair er alt for godt til dig.
Husk at tage ud på landet i thailand og bo hos familier og lev med dem i
flere dage det er overfedt at prøve, jeg har selv været derude i næsten 1
år.

hilsen niels
---------------------------------------

Fra : OTTO RØRBYE

Dato : 11-02-02 19:55

bamsefarr <nospam@microsoft.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b8ee75c$0$240$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : coppi

Dato : 02-09-01 14:01

"Hej.

Hvad vil du på Thai`s buissnes class.

Der er masser af plads på de ordinære sæder og fin fin service.

coppi

Fra : Leif Siripot

Dato : 02-09-01 16:15

Hmm tjae så har du hermed fortalt du ikke er så stor som vi andre.. For
pladsen egner sig nu bedst til Thai størelser.

mvh.
Leif

Fra : coppi

Dato : 02-09-01 21:03

"Leif Siripot" <siripot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm tjae så har du hermed fortalt du ikke er så stor som vi andre.. For
> pladsen egner sig nu bedst til Thai størelser.

> [...]

Ja, nu ved jeg selvfølgelig ikke , hvor stor du er , men jeg er tidst meget
almindelig.
Min kæreste tilgengæld er 190 cm høj og i 100 kg klassen og han klagede på
intet tidspunkt over siddekomforten.
Det skal siges at vi fløj med jumbo til Bangkok ,det gør de vel altid fra
cph,ikke ???
Fra BKK til Bali var vi med en noget mindre , men igen rigelig plads til
benene.
Og så var de oven i købet så søde kun at fylde flyet en trediedel op , så vi
kunne smide ver de miderste 3 sæder og sove.Og det havde vi ikke engang
betalt ekstra for,men det var hårdt tiltrængt.
Så jeg ved ikke hvad du har fløjet med.

coppi-

Fra : Leif Siripot

Dato : 02-09-01 23:49

Hej.

Nåe ja det kunne vi jo få en lang diskution ud af, nogen er tilfreds med
lidt, det er sikkert godt nok.

leif

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-09-01 07:37

> Hej.
>
> Nåe ja det kunne vi jo få en lang diskution ud af, nogen er tilfreds med
> lidt, det er sikkert godt nok.
>

> leif
Husk at den eneste forskel der er på flyselskaberne er prisen og
mellemlandinger
MvH Steen
A--Flot fan

Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 04-09-01 12:02

Hej!
   Er du fra Jylland kan det ofte betale sig at flyve fra Hamburg, da
priserne generelt er lavere. Personligt valgte jeg Aeroflot.. det eneste
rigtige for en backpacker (under skarp konkurrence fra Pakistan Air, der
dog har et lidt blakket rygte).
Mvh Ivan

Rasmus Hald wrote:

> [...]
> Hvis i har øvrige relevante oplysninger vil det være dejligt.
> Jeg håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe, så på forhånd tak

Ivan Storgaard Vogelius
Institute of Physics and Astronomy Institute Tel: (45) 8942-3667
University of Aarhus Institute FAX: (45) 8612-0740
DK-8000 Aarhus C Private Tel. : (45) 86271316
Denmark.

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-09-01 07:13

"Ivan Storgaard Vogelius" <ivansv@ifa.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> priserne generelt er lavere. Personligt valgte jeg Aeroflot.. det eneste
> rigtige for en backpacker (under skarp konkurrence fra Pakistan Air, der

Hvor meget billigere er Aeroflot fra Hamburg?
jeg har lige købt 1 fra København til omkring 4300
MvH Steen
Fan af alt billigt