The Ring i Imperial...!
Fra : Morten Møller Kriste~

Dato : 30-08-01 13:00

Er der nogen der kender noget til denne film.

Jeg var mildest talt overrasket da jeg så at Imperial havde en asiatisk film
på plaketen.

Det må være første gang i biografens historie at de viser en film, der ikke
er amerikansk eller dansk.

Morten

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 30-08-01 13:24

Morten Møller Kristensen" <mortenmk@kabelnettet.dk> wrote in message
> [...]
film
> på plaketen.
>
> Det må være første gang i biografens historie at de viser en film, der

Jeg var ellers til midnatsforestilling på Crouching Tiger, Hidden Dragon

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 30-08-01 14:50

Morten Møller Kristensen <mortenmk@kabelnettet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:tosaj0abrqn881@corp.supernews.com...
> Er der nogen der kender noget til denne film.
>
> Jeg var mildest talt overrasket da jeg så at Imperial havde en asiatisk
film
> på plaketen.

Fin, lille, okkult gyser. Nok mest interessant, fordi den er japansk, og
fordi den er befriende underspillet i forhold til de amerikanske
genremodstykker, man ser for tiden.

Den vandt publikumsprisen på årets natfilmfestival. Prisen bestod af et
kontant importtilskud, og det er derfor, den kommer op herhjemme nu.

MVH
Jens

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 30-08-01 15:27

Det er - efter min mening - en af de mest uhyggelige gyserfilm jeg har set.
Altså uhygge og IKKE chock :) Måske vil den virke lidt dårligere i Imperial
da stemningen er ret intens. Måske ikke.

Men meget anbefalelsesværdig.

Kasper

Fra : Anders Nielsen

Dato : 30-08-01 17:02

Den er helt sikkert værd at tage ind og se. Utrolig god gyser. spiller på
ren atmosfære istedet for tomme forudsigelig chok. Asien er åbenbart det
eneste sted hvor de forstår at lave gode gysere lige for tiden....
Hollywood har selvfølgelig planlagt en US remake af the ring.... det kan kun
blive pinligt.. oh well

vh Anders