Hvilken sang?
Fra : Steffen

Dato : 30-08-01 12:21

Da jeg lyttede til en lokalradio for et par dage siden, hørte jeg en sang
som har kørt non-stop i mit hoved lige siden. Jeg har overhovedet ingen
anelse om hvem der har lavet sangen eller hvad den hedder, da ingen af
delene blev nævnt.

Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive sangen - jeg prøvede på at lytte
efter hvad der blev sunget, men der kører kun en meget svag stemme i
baggrunden. Sangen er stort set instrumental og er ikke så gammel, har været
spillet en del i radioen. ??

Fra : Lars Nielsen

Dato : 30-08-01 13:30

> [...]
> efter hvad der blev sunget, men der kører kun en meget svag stemme i
> baggrunden. Sangen er stort set instrumental og er ikke så gammel, har

Et vildt skud (sandsynligvis et vildskud):

Roger Sanchez: Another Chance

Fra : Steffen

Dato : 30-08-01 14:51

> Et vildt skud (sandsynligvis et vildskud):
>
> Roger Sanchez: Another Chance

Det var ikke noget vildskud! Tusind tak - nu kan jeg få lidt ro i sjælen
igen!