Lydeffekter
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-08-01 09:41

Hej:

Kan man i FP2000 lægge lydeffekter på billeder så der fx lyder et
bip eller dyt når musen glider hen over? Eller er det kun på de
såkaldte pegefølsomme knapper man kan gøre det?

--
Hilsen: Jørgen / www.grandt-aarhus.dk
* * * * * * * * *

Fra : kriller©

Dato : 30-08-01 10:42

On Thu, 30 Aug 2001 10:41:11 +0200, =?iso-8859-1?Q?J=F8rgen_Grandt?=
<Grandt@OnCable.dk> wrote:

> [...]
>bip eller dyt når musen glider hen over? Eller er det kun på de
>såkaldte pegefølsomme knapper man kan gøre det?

altså jeg VED det ikke, men kan man ikke bare lave et link på billedet
som linker til en wav fil

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-08-01 14:10

En wav fil vil være alt for stor.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-08-01 16:28

Jens Peter Karlsen fortalte:

> En wav fil vil være alt for stor.

Men kan man gøre det med en au-fil? Og i så fald hvordan?

--
Hilsen: SpørgeJørgen / www.grandt-aarhus.dk
Berømte Sidste Ord VIII:

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-08-01 19:04

Det kan man sikkert. Brug en onMouseover til at kalde lydfilen.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-08-01 19:42

Jens Peter Karlsen foreslog:

> Det kan man sikkert. Brug en onMouseover til at kalde lydfilen.

Øhh? Har sådan en musedims et dansk navn - og hvor finder jeg den/det i
FP2000?

--
Hilsen: Jørgen
Berømte Sidste Ord I:

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-08-01 11:45

onMouseOver er JavaScript og kan derfor ikke oversættes.
Normalt ville du skrive din JavaScript i FP's HTML visning.